Είστε εδώ

Auto News

Alfa Romeo Giulia GT Junior:Ηλεκτρίστηκε και μεγάλωσε

του Σωτήριου Χάλλα

Πολλοί ιδιοκτήτες κλασικών μοντέλων επιλέγουν να κάνουν τροποποιήσεις στα αυτοκίνητά τους, με πιο συνήθη σκοπό την αύξηση της ισχύος, δραστηριότητα η οποία θα συνεχιστεί παρά τον ερχομό των ηλεκτρικών.

Εν προκειμένω, βλέπουμε την Alfa Romeo Giulia GTe, δηλαδή μία κλασική Giulia η οποία πλέον κινείται αποκλειστικά με ενέργεια που προέρχεται από μπαταρίες. Η μετατροπή έχει γίνει από μία εταιρεία με την ονομασία Totem Automobili και εκτός από τον κινητήρα έχει υπάρξει και πληθώρα άλλων αλλαγών στο ιταλικό μοντέλο.

Αρχικά, πλέον η ισχύς που χρησιμοποιεί η Giulia είναι 525 ίπποι και 940 Nm ροπής, με αποτέλεσμα η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 3.4 δευτερόλεπτα.

Όσον αφορά την μπαταρία, έχει χωρητικότητα 50.4 kWh, ψύχεται με υγρό και ζυγίζει 350 κιλά, νούμερο σχετικά μικρό για αντίστοιχης χωρητικότητας μπαταρίες. Η αυτονομία που μπορεί να προσφέρει φτάνει τα 320 χλμ. ενώ υπάρχει και σύστημα ταχείας φόρτισης.

Οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν στην Alfa Romeo Giulia GT Junior που αποτελεί την αφετηρία, ώστε να φτάσουμε στην Giulia GTe είναι τόσο εκτεταμένες, ώστε στην τελική μορφή, από το παλιό σασί έχει παραμείνει μόλις το 10%.

Το υπόλοιπο πλέον αποτελείται από αλουμίνιο, προκειμένου να υπάρχει η απαραίτητη αντοχή για τη διαχείριση της επιπλέον δύναμης, ενώ στο πίσω μέρος της καμπίνας υπάρχει roll bar για την περαιτέρω ενίσχυση της ακαμψίας. Από την άλλη, ολόκληρο το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, ώστε το βάρος να παραμείνει σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλές τιμές.

Η αισθητική σίγουρα είναι ενδιαφέρουσα, ελπίζουμε το ίδιο να συμβαίνει και με την οδική συμπεριφορά.

 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.