Είστε εδώ

Αγώνες

Volkswagen Motorsport : Ηλεκτροκίνητο τέρας για το Πάικς Πικ

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η Volkswagen επιστρέφει στη φημισμένη ανάβαση του Κολοράντο Πάικς Πικ μετά από 30 χρόνια με στόχο να καταρρίψει το ρεκόρ με τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα που σημείωσε ο Μίλεν το 2016 με χρόνο 8’ 57’’.118. 

Το 1987 η Volkswagen είχε συμμετάσχει με μια ειδική έκδοση του Golf με δύο κινητήρες χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία. 

Το 2018 επιστρέφει με ηλεκτρική ενέργεια καθώς το Volkswagen που θα ανέβει στο “Pikes Peak International Hill Climb”  είναι ηλεκτροκίνητο και εξελίσσεται από τη Volkswagen Motorsport σε συνεργασία με το τεχνικό τμήμα που εδρεύει στο Βόλφσμπουργκ.

H συμμετοχή με το ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο είναι για την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία το επόμενο στάδιο στην εξέλιξη των ηλεκτροκίνητων μοντέλων.

Η ανάβαση στο Κολοράντο αποτελεί ένα πρώτης τάξεως πεδίο εξέλιξης νέων τεχνολογιών και εφαρμογών που χρησιμοποιεί η Volkswagen καθώς το 2025 είναι χρονιά ορόσημο καθώς θα «ρίξει» στην αγορά 23 ηλεκτροκίνητα μοντέλα. 

Η ανάβαση στο Πάικς Πικ που ως αγώνας ξεκίνησε το 1916 σε χωμάτινη διαδρομή (ασφαλτοστρώθηκε πριν μερικά χρόνια)  έχει μήκος 19.990 χλμ. και βρίσκεται 4.300 μ. από την επιφάνεια της θάλασσας. 

Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα ποιος θα είναι ο οδηγός, ούτε η ισχύς του. Βέβαια μέχρι τις 24 Ιουνίου 2018 που είναι η ημερομηνία διεξαγωγής της ανάβασης, το διάστημα είναι αρκετά μεγάλο και θα  «βρεθεί» ο οδηγός που θα «τρέξει» το ηλεκτροκίνητο τέρας.   

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.