Είστε εδώ

Αγώνες

Volkswagen I.D. R: Το κινέζικο κουστούμι του

του Σωτήριου Χάλλα

Περιπου πριν από ένα χρόνο η VW παρουσίασε το ηλεκτρικό αγωνιστικό I.D. R, με το οποίο έχει καταφέρει να σπάσει τέσσερα ρεκόρ και τώρα ετοιμάζεται για το πέμπτο.

Το πρώτο και το δεύτερο ρεκόρ έσπασαν μαζί, στην ανάβαση Pikes Peak που η γερμανική εταιρεία συμμετείχε το 2018. Πρόκειται για τον πρώτο αγώνα στον οποίο "κατέβασε" το νέο της δημιούργημα. Εκει, με τον Γάλλο Ρομέν Ντιμά πίσω από το τιμόνι, κατάφερε να καταρρίψει τους χρόνους τόσο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όσο και για εκείνα με συμβατικό κινητήρα. Μάλιστα, το δεύτερο μέχρι τότε ανήκε στον Σεμπαστιάν Λεμπ.

Στη συνέχεια οι Γερμανοί έκαναν τον ταχύτερο χρόνο στην ιστορική διαδρομή του φεστιβάλ ταχύτητας του Γκούντγουντ και μετά πήγαν στο Νίρμπουργκρινγκ. Και εκεί έσπασαν τα χρονόμετρα αφού το I.D. R κατάφερε να κάνει το γύρο της πίστας ταχύτερα από κάθε άλλο ηλεκτρικό.

Ο επόμενος σταθμός είναι στην Κίνα και συγκεκριμένα στη διαδρομή "δρόμος προς τον παράδεισο". Πρόκειται για μια ανάβαση στην περιοχή Τιανμέν η οποία ξεκινάει από υψόμετρο 200 μέτρων και ύστερα από 11 χλμ. και 99 στροφές καταλήγει στα 1.519 μέτρα.

Η ομάδα πίσω από το I.D. R αλλάζει τα χρώματα του αυτοκινήτου ανάλογα με τον προορισμό. Έτσι, για την Κίνα επέλεξαν ένα κόκκινο θεμα (στο Pikes Peak ήταν ανοιχτό γκρι ενώ στο Νίρμπουργκρινγκ μπλε).

Άραγε θα καταφέρει το γερμανικό αγωνιστικό να σπάσει και αυτό το ρεκόρ;

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.