Είστε εδώ

Αγώνες

RallyCross – Νορβηγία : Κριστόφερσον για ακόμα μία φορά!

Ο Σουηδός Γιόχαν Κριστόφερσον πήρε την 4η συνεχόμενη νίκη του σε 5 αγώνες, για φέτος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του RallyCross κι έθεσε γερές βάσεις για την κατάκτηση του τίτλου. 

Ο οδηγός της PSRX Volkswagen ήταν πρωτοπόρος καθ΄ όλη την διάρκεια του αγώνα, κάνοντας ένα ξεκάθαρο σκούπισμα στις 4 προκριματικές κούρσες, τον ημιτελικό και τον τελικό, όπου αναδείχθηκε νικητής. 

Να σημειώσουμε ότι είναι η δεύτερη φορά που ένας οδηγός κερδίζει το μάξιμουμ των πόντων ενός αγώνα, μετά τον Αντρέας Μπάκερουντ στον ίδιο αγώνα πριν από δύο χρόνια. 

Εκκινώντας από την πολ, έμεινε μπροστά ακολουθούμενος από τον ομόσταυλο του Πέτερ Σόλμπεργκ, ενώ οι Έκστρεμ και Κέβιν Χάνσεν μπήκαν πρώτοι για τζόκερ λαπ. Ο Τίμι Χάνσεν ήρθε σε επαφή με τον Μπάκερουντ στην πρώτη στροφή κι έχασαν πολύ χρόνο, καθώς έκαναν και οι δύο τετ-α-κε.

Ο περσινός πρωταθλητής Ματίας Έκστρεμ παρά το γεγονός ότι δεν πήρε τη νίκη, αποκόμισε πολύ σημαντικούς βαθμούς, προκειμένου να αναρριχηθεί κι άλλο στην βαθμολογία των οδηγών. 

Ο Κέβιν Χάνσεν εξασφάλισε την 4η θέση. Είναι η πιο καλή επίδοση που έχει από το 2016, ο μικρός της οικογένειας Χάνσεν, ο οποίος τερμάτισε μπροστά από τον αδερφό του που κατετάγη 5ος, μπροστά από τον απογοητευμένο Μπάκερουντ που ήρθε 6ος.

Στον ημιτελικό ο Λεμπ δεν κατάφερε να μπει στο βάθρο για να διεκδικήσει μία θέση στον σκανδιναβικό αυτό τελικό. Ο Γάλλος δεν έχει μείνει εκτός πόντιουμ αυτή τη σεζόν, αλλά σε αυτό τον αγώνα δεν τα κατάφερε και πολύ. 

Η ατυχία αυτή του Λεμπ του κόστισε συνολικά 31 κερδισμένους βαθμούς από τον Κριστόφερσον, ενώ στην 3η θέση της βαθμολογίας βρίσκεται ο Χόλιγουντ  με διαφορά 2 βαθμών από τον Λεμπ. 

Έχει δρόμο ακόμα το πρωτάθλημα και οι διαφορές δεν είναι μεγάλες…

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.