Είστε εδώ

Αγώνες

Ράλι Πολωνίας : Η τρομακτική έξοδος του Λούκιανουκ

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η φωτογραφία με ότι έχει απομείνει από το Ford Fiesta R5 του Λούκιανουκ σίγουρα τρομάζει. 

Τα υψηλά όμως μέτρα ασφαλείας, όπως roll-cage, σωστά τοποθετημένα bucket με σωστό «δέσιμο» των ζωνών ασφαλείας για το πλήρωμα σε συνδυασμό με τα κράνη και το hans, απέτρεψαν τα πολύ πιο δύσκολα για τους Λούκιανουκ-Αρνούτοφ. 

Το συμβάν αυτό έγινε στη δεύτερη Ειδική Διαδρομή του ράλι Πολωνίας, 5ος γύρος στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι, 4 περίπου χλμ. πριν το τέλος της Ειδικής Διαδρομής μήκους 24,26 χλμ. 

Ο Λούκιανουκ έχοντας κερδίσει την πρώτη Ειδική Διαδρομή του αγώνα έκανε μια «μπούκα» (το κόψιμο δρόμου όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην ορολογία των αγώνων) και το Ford Fiesta R5 σηκώθηκε στον αέρα και πήρε πολλές τούμπες με αποτέλεσμα η αισθητική του να αλλάξει εντελώς, όπως παρατηρείτε στη φωτογραφία. 

Να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη εμφάνιση του ρώσου οδηγού από τον περασμένο Μάιο, όταν κατά τη διάρκεια δοκιμών στο πλαίσιο ενός ρώσικου αγώνα είχε μετωπική σύγκρουση με άλλον αγωνιζόμενο που η κατάληξη ήταν στο νοσοκομείο για τον Λούκιανουκ και αποχή του από τα ράλι Ακρόπολις και Κύπρου. 

Επέστρεψε το ίδιο φορτσάτος στο ράλι Πολωνίας του ERC και η πρώτη του αυτή συμμετοχή συνδυάστηκε με τρομακτική έξοδο.  

Αλλά αυτό που μας έμεινε από τις δηλώσεις του ρώσου οδηγού είναι τα εξής: ότι έτσι είναι οι αγώνες (και συμφωνούμε απόλυτα), ενώ συμπλήρωσε ότι προτιμάει να κερδίζει Ειδικές Διαδρομές παρά να τερματίζει 5ος ή 10ος. 

Εάν υπάρχει το άφθονο χρήμα του χορηγού αγαπητέ Λούκιανουκ, ή το πορτοφόλι που διαθέτεις είναι αρκετά παχύ, η θεωρία σου έχει βάση. 

Εάν όμως ο χορηγός σε θέλει στο τέρμα για να εκκινήσεις και στο επόμενο αγώνα, έ τότε ακολουθείς πιστά τις οδηγίες καθώς άλλος «πληρώνει» και το motorsport είναι ένα πολύ ακριβό παιχνίδι σε κάθε του μορφή. 

Όταν μάλιστα καταστρέφεις αυτοκίνητα γίνεται ακόμα πιο ακριβό, άλλα όπως είπαμε είναι θέμα budget…

Δείτε την επιστροφή του Λούκιανουκ στο ERC στο video που ακολουθεί…

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.