Είστε εδώ

Αγώνες

Ράλι ΔΕΘ: 14-15 Σεπτεμβρίου

Μετά τις καλοκαιρινές διακοπές ο Αυτοκινητιστικός Όμιλος Θεσσαλονίκης διοργανώνει στις 14 και 15 Σεπτεμβρίου το 52ο ράλι Δ.Ε.Θ.

Ο αγώνας σχεδιαστικά ακολουθεί την περσινή έκδοση με μικρές διαφορές.

Ο τεχνικός έλεγχος θα διεξαχθεί το Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου στη Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ. από τις 14:00 έως τις 18:00 όπου εκεί θα δοθεί και η εκκίνηση του αγώνα στις 20:30. Στη συνέχεια τα αυτοκίνητα θα κινηθούν σε ένα από τα πιο κεντρικά σημεία της Θεσσαλονίκης, στην Πλατεία Αριστοτέλους, όπου θα  διανυκτερεύσουν το βράδυ του Σαββάτου.

Το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα αφήσει το πλακόστρωτο της πλατείας στις 7:50 το πρωί της Κυριακής 15 Σεπτεμβρίου όπου περίπου 1 ώρα και 25 λεπτά μετά θα ξεκινήσει το καθαρά αγωνιστικό σκέλος του αγώνα με την πρώτη ειδική διαδρομή «Γαλάτιστα-Πετροκέρασα» μήκους 9,81 χιλιομέτρων να ξεκινά στις 9:16.

Το service park του αγώνα θα βρίσκεται έξω από το χωριό Γαλάτιστα με τα αυτοκίνητα να επιστρέφουν εκεί αμέσως μετά από το κάθε loop των ειδικών διαδρομών. Μετά τις 5 ειδικές διαδρομές τα αυτοκίνητα θα επιστρέψουν στη νότα πύλη της Δ.Ε.Θ. όπου το πρώτο αγωνιστικό αναμένεται να δει την σημαία του τερματισμού στις 16:39.

Ο αγώνας γίνεται υπό την αιγίδα των Δήμων Θεσσαλονίκης, Λαγκαδά, Θέρμης, Πολυγύρου και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για την παραχώρηση της πλατείας Αριστοτέλους και των              τμημάτων του οδικού δικτύου των Ειδικών Διαδρομών.

Οι δηλώσεις συμμετοχής ξεκινούν στις 12 Αυγούστου μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος της ΟΜΑΕ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.