Είστε εδώ

Αγώνες

Ράλι Ακρόπολις : Υπάρχει άραγε μέλλον;

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ Δημήτρης Μιχελακάκης παρέθεσε συνέντευξη Τύπου με θέμα το ράλι Ακρόπολις που δεν θα είναι σε κανένα διεθνές ημερολόγιο το 2019. 

Βόμβα μεγατόνων ήταν το «νέο» όταν το Eurosport ανακοίνωσε το πρόγραμμα το ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι για το 2019, με το ράλι Ακρόπολις να είναι εκτός έχοντας αντικατασταθεί  από τον αγώνα της Ουγγαρίας. 

Μεγάλη η ιστορία του ράλι Ακρόπολις για το πώς έφτασε στο σήμερα. Θεωρητικά αρχίζει το 2014 με την καταβολή του παραβόλου των 170.000 ευρώ από την ΟΜΑΕ, κάτι που δεν είχε πληρώσει η εταιρία Celeritas, ιδιωτικού δικαίου, (είχε πληρώσει μόνο τα 100.000 ευρώ, από τα 270.000 συνολικά) με τον πρόεδρο της ΟΜΑΕ να δηλώνει ότι κατέθεσε το ποσόν αυτό για να καλύψει τον τότε Υπουργό που είχε δεσμευτεί για την πληρωμή του ανωτέρου ποσού. 

Από εκεί λοιπόν αρχίζει η κατηφόρα με αρκετούς φορείς να μην πληρώνουν και να αθετούν συμφωνίες, που οδήγησε την ΟΜΑΕ σε αυτήν την απόφαση, ενώ ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ τόνισε ότι από τη μεριά των χορηγών SEAJET και ΕΚΟ, ότι είχαν ειπωθεί τηρήθηκαν στο ακέραιο.  

Όμως ότι και αν συμβαίνει ένα είναι το γεγονός. 

Ότι το ράλι Ακρόπολις, με ιστορία 60 και πλέον χρόνων δεν φιγουράρει σε κανένα διεθνές ημερολόγιο. 

Η ΟΜΑΕ δια στόματος πρόεδρου ανέφερε ότι υπάρχει συμφωνία με το Eurosport για την επιστροφή του ράλι Ακρόπολις στο ERC το 2020. 

Όμως ο λαός μας λέει το εξής «ουδέν νομιμότερο του προσωρινού» .

Μακάρι αυτό να μην ισχύσει για το ράλι Ακρόπολις, που μπορεί οι ξένοι να θέλουν τον αγώνα με αυτήν την ονομασία, αλλά που δεν έχει καμία σχέση με το ράλι Ακρόπολις των ένδοξων χρόνων. 

Από την άλλη, πέντε μήνες μετά από τη διεξαγωγή του ράλι Ακρόπολις, και μέσω ενός κλίματος που μας «είχε» σχεδόν σίγουρη τη μεγάλη επιστροφή του αγώνα στο WRC , προσγειωθήκαμε απότομα μένοντας  στο γιατί και στα διότι…

Ο «σοφός» πάντως λέει το εξής, « Όταν δεν βγεις άμεσα από μια μεγάλη διοργάνωση για οικονομικούς λόγους, και δεν αφήσεις τον καιρό να κάνει το παιχνίδι της ανασύνταξης (οικονομικά) ώστε να ξαναδιεκδικήσεις την επάνοδό σου, αλλά αντι αυτού σου δείχνουν τον πόρτα, τότε πολύ δύσκολα ξαναμπαίνεις στην παρέα…» 

Και όπως ξεκινήσαμε έτσι θα ολοκληρώσουμε. Υπάρχει άραγε μέλλον για το ράλι Ακρόπολις; Έστω και το ERC, καθώς το WRC φαντάζει πολύ μακρινό όνειρο. 

Σίγουρα το brand «ράλι Ακρόπολις» μετράει πάρα πολύ, καθώς τι αγώνες μπορεί να προβάλει το Eurosport για το ERC, το ράλι των Καναρίων, της Λετονίας, ή της Ουγγαρίας, αγώνες μη μηδενική ιστορία. 

Αλλά για να επανέλθει το ράλι Ακρόπολις σε αγώνες διεθνείς, η μόνη δίοδος είναι το κρατικό χρήμα. 

Μην ξεχνάτε ότι ο Ερτογάν έκανε την απονομή στους νικητές στο ράλι Τουρκίας.

Εδώ δεν προβάλλεται καν ο αγώνας με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να έχουν ως φόντο ένα από τα μνημεία της παγκόσμιας κληρονομιάς της Unesco, την Ακρόπολη, που στη θέα του οι επισκέπτες-τουρίστες, μένουν άφωνοι .

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.