Είστε εδώ

Αγώνες

Ράλι Ακρόπολις: Ώρα μηδέν

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η χαριστή βολή εδόθη για το ράλι Ακρόπολις, καθώς δεν συμπεριλαμβάνεται ούτε στο υποβαθμισμένο ERC (Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι) για το 2019.

Ο αγώνας λοιπόν με ιστορία 60 και πλέον χρόνια στα μεγάλα σαλόνια του WRC, θα τον θυμόμαστε μέσα από τα φωτογραφικά άλμπουμ και τις ταινίες.

Ότι και να γράψουμε όσο και να αναλύσουμε για ποιος φταίει και τι έφταιξε που το ράλι Ακρόπολις έμεινε εκτός και από το ERC δεν έχει καμία σημασία ως προς την ουσία.

Και η ουσία είναι μία.

Το ράλι Ακρόπολις εκτός από κάθε διεθνή διοργάνωση το 2019.

Φυσικά κάποιοι έχουν την ευθύνη, μεγάλη μάλιστα. Όπως πολύ μεγάλο είναι και το παρασκήνιο του «μηδενισμού» από το διεθνή χάρτη των αγώνων, αλλά αυτό δεν αλλάζει το αποτέλεσμα.

Ο αγώνας που μεγάλωσε γενιές και γενιές, οδηγοί που ανδρώθηκαν στις σκληρές Ειδικές Διαδρομές του ράλι Ακρόπολις, συνοδηγοί που έγιναν καλύτεροι «διαβάζοντας» τις σημειώσεις των δύσκολων Ειδικών Διαδρομών, κριτές που έγιναν εμπειρότεροι, θα θυμούνται όλα αυτά τα γεγονότα μέσα από τις κιτρινισμένες φωτογραφίες.

Πόσο κρίμα…

Πόσο κρίμα να χάνεται κάτι τόσο πολύτιμο από τη χώρα μας, όπου εκτός των άλλων βοήθησε και την ανάπτυξη του τουρισμού.

Όσο και να ψάξετε πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει αυτή η εικόνα των αγωνιστικών αυτοκινήτων κάτω από τον καταγάλανο Ελληνικό ουρανό με φόντο την Ακρόπολη.

Και όμως αυτό πέρασε στο παρελθόν.

Ράλι Ακρόπολις τέλος λοιπόν, και στη θέση του το ράλι Ουγγαρίας.

Πιο άσχημα δεν γίνεται…

Και για να πάμε στο αύριο, το 2019 δηλαδή, να οι αγώνες που απαρτίζουν το καλεντάρι του νέου χρόνου.

Και διαβάζοντας το ημερολόγιο του ERC για το 2019, για ποιους αγώνες να μιλήσουμε, για αγώνες με μηδενική ιστορία.

Να το επαναλάβουμε, πόσο κρίμα…

FIA European Rally Championship 2019

Round 1: Azores Rallye, 21-23 March (ERC Junior), gravel Round 2: Rally Islas Canarias, 2-4 May (ERC Junior), asphalt Round 3: Rally Liepāja (Latvia), 24-26 May (ERC Junior), gravel Round 4: Rally Poland, 28-30 June (ERC Junior), gravel Round 5: Rally di Roma (Italy), 19-21 July (ERC Junior), asphalt Round 6: Barum Czech Rallυ, 16-18 August (ERC Junior), asphalt Round 7: Cyprus Rally, 27-29 September, gravel Round 8: Rally Hungary (Hungary), 1-3 November, asphalt

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.