![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/6/3/photon25462f66789.jpg?itok=icF_Sq4r)
Από την Πορτογαλία οι αδερφοί Μαγκαλάες στο πρώτο σκαλί του βάθρου και να πως ο τίτλος του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος "παίρνει" φωτιά. Ας δούμε λοιπόν εξελίχθηκε η τρίτη και τελευταία μέρα του Ράλι Ακρόπολις με 2 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές, την Γραμμένη και την Δίβρη.
Μετά το αλαλούμ εγκαταλείψεων και προβλημάτων στο 2ο σκέλος στις Ειδικές της Φωκίδας, ο Μπρούνο Μαγκαλάες εκμεταλλεύτηκε την κατάσταση και διατήρησε την διαφορά του ενός λεπτού που είχε από τον δεύτερο Χέρζικ κι έτσι κατάφερε να πάρει τη νίκη.
Ήταν η πρώτη του για φέτος στο πρωτάθλημα του ERC, αλλά και η πρώτη του στον εθνικό μας αγώνα. Ο ίδιος δήλωσε πολύ χαρούμενος και ικανοποιημένος που κατάφερε να μπει στην λίστα των νικητών αυτού του πολύ σκληρού αγώνα, ενός αγώνα που φέρει την ονομασία «Ράλι Ακρόπολις» που όμως δεν έχει καμία σχέση με τον αγώνα που φιγουράριζε στα μεγάλα σαλόνια του WRC.
Mε την νίκη του αυτή και δεδομένης της εγκατάλειψης του Λουκιάνουκ, επέστρεψε το πλήρωμα από την Πορτογαλία στο κυνήγι του τίτλου.
Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Ούγγρος Χέρζικ με Fabia R5, ο οποίος τερμάτισε για πρώτη φορά στο βάθρο ενός αγώνα του ERC και δη στο Ακρόπολις. Τρίτος βρέθηκε ο Πολωνός Πτάτσεκ που και ο ίδιος βρέθηκε για πρώτη φορά σε βάθρο αγώνα του ERC, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι στοχεύει σε εμπλοκή στην κατηγορία WRC 2.
Στην 4η θέση κατετάγη ο Νορβηγός Μπρίνιλντσεν με το Fiesta R5 (από τις πιο γρήγορες συμμετοχές, με ευρωπαϊκό αέρα πίσω από το τιμόνι), με 5ο τον Κύπριο Γαλαταριώτη, που αντιμετώπισε προβλήματα με τη μετάδοση.
Έκτος ήρθε ο Γκρζιμπ και 7ος ο Ζουρντάν Σερδερίδης, αμφότεροι με Fabia R5,
Να αναφέρουμε οτι οι Λουκιάνουκ και Νόρντγκρεν επέστρεψαν υπό καθεστώς Rally 2, με τον Ρώσο να κερδίζει τις 3 από τις 4 Ειδικές και τον νεαρό Φινλανδό την πρώτη του 3ου σκέλους.
Την δεκάδα έκλεισε ο Ούγγρος Τιμπόρ με Evo ΙΧ.
Μια θέση πιο κάτω και πρώτοι Έλληνες οι Χαλκιάς-Μαχαίρας με Skoda Fabia R5. Όμως οι αγωνοδίκες έθεσαν εκτός το Ελληνικό πλήρωμα λόγω ότι το ρεζερβουάρ καυσίμων δεν ήταν σύμφωνο με τους κανονισμούς.
Κάτι που φυσικά δεν φταίει το ελληνικό πλήρωμα, αλλά η ομάδα από την οποία το ενοικίασε για τον αγώνα.
Ετσι πρώτοι Έλληνες στο ΕRC οι «ΕΛ-Νακ»-Βίγγος με Renault Clio στην 17η θέση.
Γιάννης Μπόκας