Είστε εδώ

Αγώνες

Ράλι Ακρόπολις : Νικητές οι αφοί Μαγκαλάες

Από την Πορτογαλία οι αδερφοί Μαγκαλάες στο πρώτο σκαλί του βάθρου και να πως ο τίτλος του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος "παίρνει" φωτιά.  Ας δούμε λοιπόν εξελίχθηκε η τρίτη και τελευταία μέρα του Ράλι Ακρόπολις με 2 επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές, την Γραμμένη και την Δίβρη. 

Μετά το αλαλούμ εγκαταλείψεων και προβλημάτων στο 2ο σκέλος  στις Ειδικές της Φωκίδας, ο Μπρούνο Μαγκαλάες εκμεταλλεύτηκε την κατάσταση και διατήρησε την διαφορά του ενός λεπτού που είχε από τον δεύτερο Χέρζικ κι έτσι κατάφερε να πάρει τη νίκη. 

Ήταν η πρώτη του για φέτος στο πρωτάθλημα του  ERC, αλλά και η πρώτη του στον εθνικό μας αγώνα. Ο ίδιος δήλωσε πολύ χαρούμενος και ικανοποιημένος που κατάφερε να μπει στην λίστα των νικητών αυτού του πολύ σκληρού αγώνα, ενός αγώνα που φέρει την ονομασία «Ράλι Ακρόπολις» που όμως δεν έχει καμία σχέση με τον αγώνα που φιγουράριζε στα μεγάλα σαλόνια του WRC. 

Mε την νίκη του αυτή και δεδομένης της εγκατάλειψης του Λουκιάνουκ, επέστρεψε το πλήρωμα από την Πορτογαλία στο κυνήγι του τίτλου. 

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Ούγγρος Χέρζικ με Fabia R5, ο οποίος τερμάτισε για πρώτη φορά στο βάθρο ενός αγώνα του ERC και δη στο Ακρόπολις. Τρίτος βρέθηκε ο Πολωνός Πτάτσεκ που και ο ίδιος βρέθηκε για πρώτη φορά σε βάθρο αγώνα του ERC, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι στοχεύει σε εμπλοκή στην κατηγορία WRC 2. 

Στην 4η θέση κατετάγη ο Νορβηγός Μπρίνιλντσεν με το Fiesta R5 (από τις πιο γρήγορες συμμετοχές, με ευρωπαϊκό αέρα πίσω από το τιμόνι), με 5ο τον Κύπριο  Γαλαταριώτη, που αντιμετώπισε προβλήματα με τη μετάδοση.

Έκτος ήρθε ο Γκρζιμπ και 7ος ο Ζουρντάν Σερδερίδης, αμφότεροι με Fabia R5,  

Να αναφέρουμε οτι οι Λουκιάνουκ και Νόρντγκρεν επέστρεψαν υπό καθεστώς Rally 2, με τον Ρώσο να κερδίζει τις 3 από τις 4 Ειδικές και τον νεαρό Φινλανδό την πρώτη του 3ου σκέλους.   

Την δεκάδα έκλεισε ο Ούγγρος Τιμπόρ με Evo ΙΧ.

Μια θέση πιο κάτω και πρώτοι Έλληνες οι Χαλκιάς-Μαχαίρας με Skoda Fabia R5. Όμως οι αγωνοδίκες έθεσαν εκτός το Ελληνικό πλήρωμα λόγω ότι το ρεζερβουάρ καυσίμων δεν ήταν σύμφωνο με τους κανονισμούς. 

Κάτι που φυσικά δεν φταίει το ελληνικό πλήρωμα, αλλά η ομάδα από την οποία το ενοικίασε για τον αγώνα.  

Ετσι πρώτοι Έλληνες στο ΕRC οι «ΕΛ-Νακ»-Βίγγος με Renault Clio στην 17η θέση. 

 

Γιάννης Μπόκας

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.