Είστε εδώ

Αγώνες

Ράλι Ακρόπολις : Νικητές Καγιετάνοβιτς-Μπαράν με Ford Fiesta R5

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Οι πρωταθλητές Ευρώπης τα δύο τελευταία χρόνια Καγιετάνοβιτς-Μπαράν με Ford Fiesta R5 είναι οι νικητές του 3ου γύρου του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, του Ράλι Ακρόπολις. 

Το πλήρωμα από την Πολωνία μετά το κλαταρισμένο ελαστικό στην 1η Ειδική Διαδρομή ακολούθησε ένα ρυθμό με βάση τους βαθμούς παρά τη μάχη για τη νίκη. 

Η τύχη όμως ήταν με το μέρος τους καθώς αρχικά εγκατέλειψαν οι Κριάζιν-Φεντόροφ, που η φωτιά κατέστρεψε στην κυριολεξία το Skoda Fabia R5, όντας πρώτοι μέχρι την τελευταία Ειδική Διαδρομή του 1ου σκέλους. 

Στη συνέχεια πήραν κεφάλι οι Αλ Ατίγια-Μπομέλ με το Ford Fiesta R5 Evo 2 που αντιμετώπισαν αρχικά πρόβλημα με τον κινητήρα που έσβησε μέσα στην 7η Ειδική Διαδρομή και στη συνέχεια το σύστημα διεύθυνσης να δίνει τέλος στον αγώνα. 

Για λίγο πήραν την πρωτοπορία οι Μπρούνο και Χιούγκο Μαγκαλάες , αλλά ο Καγιετάνοβιτς απάντησε και πήρε τη νίκη αφήνοντας στη δεύτερη θέση το πλήρωμα από την Πορτογαλία με το Skoda Fabia R5. 

Ήταν η πρώτη νίκη του Πολωνικού πληρώματος στο φετινό ERC και το τρίτο διαφορετικό  που κερδίζει σε τρείς αγώνες. 

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι επίσης Πολωνοί Γκριζμπ-Βρόμπελ με Skoda WRC. 

Nα σημειωθεί ότι το πλήρωμα από την Πολωνία με το Skoda Fabia R5 εκμεταλλεύτηκε την ανατροπή των Μποσταντσί-Βαντασέβερ με το Ford Fiesta R5, αλλά και των Φιλιππίδη-Μαχαίρα με Skoda Fabia R5 , που φιγουράριζαν στην 4η και 5η θέση μια Ειδική Διαδρομή πριν την ολοκλήρωση του αγώνα. 

Στην 4η θέση μετά από πολύ καλή εμφάνιση τερμάτισαν οι Τσουλόφτας με τον Ζιροντέ στην πρώτη τους εμφάνιση πίσω από το τιμόνι του Citroen DS3 WRC. Ο Τσουλόφτας θεωρείται και ο πρώτος Ελληνας.

Πως  τα έχει μπερδέψει έτσι η ΟΜΑΕ…

Πως δηλαδή ένας Κύπριος να θεωρείται πρώτος της Ελληνικής κατάταξης. 

Μία θέση πιο κάτω το κατ’ εμάς πρώτο Ελληνικό πλήρωμα, οι Σωκράτης Τσολακίδης- Χάρης Δήμου με το Skoda Fabia R5 που είχαν ένα πολύ περιπετειώδες σκέλος, με εξόδους, καθυστερήσεις κλπ.  

Άλλο ένα Ελληνικό πλήρωμα βρίσκεται εντός της πρώτη 10άδας, οι Βασίλης και Παναγιώτης Δρυμούσης με Subaru Impreza, ενώ οι Καρέλλης-Παναγιωτούνης παρά τα κλαταρισμένα ελαστικά που τους άγχωσαν από την αρχή του αγώνα έφεραν πίσω το πανέμορφο Peugeot 208 R2  στην 11η θέση. 

Να δώσουμε και συγχαρητήρια σε τρία ακόμα ελληνικά πληρώματα που ολοκλήρωσαν τον αγώνα. 

Οι Σπανός-Γκοντοβόας με Subaru Impreza, Ζούνης-Ιντζόγλου με Subaru Impreza και Καλτσούνης-Παπαγεωργίου με Opel Corsa.

Το αγώνα ξεκίνησαν 28 πληρώματα και επέστρεψαν στην έκθεση της Λαμίας 16.  

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.