![Καρέλλης-Παναγιωτούνης με το πρωτοεμφανιζόμενο σε Ελληνικά χέρι Peugeot 208 R2](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/6/5/photon21503f54595.jpg?itok=fKPEOhEt)
Τελικά η Ελληνική κατάταξη είναι ένα σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες. Δύο ξεχωριστές κατατάξεις για το Ελληνικό πρωτάθλημα, στη μέση και τα Κυπριακά πληρώματα και άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Έτσι λοιπόν στη δεύτερη μέρα για το Ελληνικό πρωτάθλημα πρώτοι ολοκλήρωσαν οι Μπαντούνας-Σούκουλης με Mitsubishi Evo VI , στη δεύτερη οι Δρυμούσης-Δρυμούσης με Subaru Impreza, στην τρίτη οι Καρέλλης-Παναγιωτούνης με Peugeot 208 R2 πρώτοι F2, Τσολακίδης-Δήμος με Skoda Fabia R5, Θεοχαρόπουλος-Κότσαλης με Mitsubishi Evo IX, Μαγκρίδης-Τσατσαρής με Subaru Impreza και «Ελ Νακ τζ.»- Βίγκος με MG πρώτοι στην Α5.
Όμως για το Ελληνικό πρωτάθλημα στην πρώτη θέση είναι ο Κύπριος Τσουλόφτας, με δεύτερο τον Μπαντούνα, τρίτο τον Δρυμούση, τον Καρέλλη, τον Τσολακίδη και τον Θεοχαρόπουλο.
Είπαμε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες, που μόνο η ΟΜΑΕ μπορεί να δώσει τη λύση, από τα γραφεία της, απέναντι στα ελληνικά πληρώματα που πληρώνουν το «όνειρο» να τρέξουν στο ράλι Ακρόπολις, ασχέτως που δεν έχει καμία σχέση με την ιστορία.
Ράλι Ακρόπολις με εκκίνηση και τερματισμό στη Λαμία. Γελάγανε και οι ξένοι.
Ας δούμε λοιπόν μερικές φωτογραφίες με ερασιτεχνικά πληρώματα που στήριξαν τον κατ’ ευφημισμό Ράλι Ακρόπολις.