Είστε εδώ

Αγώνες

Ράλι Ακρόπολις 2018 : Παλιό Ακρόπολις!

Η σημερινή δεύτερη μέρα στο Ράλι Ακρόπολις 2018 θύμισε παλιό κλασσικό ακρόπολις με κλαταρισμένα ελαστικά, μηχανική προβλήματα και άλλα διάφορα να κάνουν δύσκολο το έργο των οδηγών. Το αποτέλεσμα; Κέρδισαν εκείνοι που φυλάχτηκαν. 

Πρώτος, τέθηκε εκτός μάχης το μεγάλο φαβορί για τη νίκη, Αλεξέι Λουκιάνουκ, από τον οποίο περιμέναμε γρήγορα και θεαματικά περάσματα, όμως ένα σπασμένο ημιαξόνιο τον ανάγκασε να εγκαταλείψει στην 2η Ειδική Διαδρομή, το Δροσοχώρι. 

Παρόμοια τύχη είχε και ο νεαρός Γιούσο Νόρντγκρεν που είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό στη Νέα Άμφισσα και άλλα δύο στο Δροσοχώρι, με αποτέλεσμα να τεθεί και αυτός πολύ πρόωρα εκτός αγώνα. 

Έτσι, ο Μπρίνιλντσεν πέρασε επικεφαλής. Αυτό δεν κράτησε όμως για πολύ, αφού αναγκάστηκε να αλλάξει ένα ελαστικό μέσα στο Δροσοχώρι κι έτσι έπεσε αρκετές θέσεις πίσω στην κατάταξη. 

Επομένως, τα ηνία του αγώνα πήραν οι αδερφοί Μαγκαλιάες, οι οποίοι έκαναν έξυπνο αγώνα και φύλαξαν το αυτοκίνητο τους και αυτή τη στιγμή βρίσκονται 1 λεπτό μπροστά από τον δεύτερο Χέρζικ, ο οποίος είχε έντονη μάχη για την δεύτερη θέση με τον Γκρζιμπ, αλλά ο δεύτερος, εξαιτίας ενός κλαταρισμένου ελαστικού έπεσε στην 6η θέση. 

Το βάθρο κλείνει ο Πολωνός Πτάτσεκ με Skoda Fabia R5. Σπουδαία εμφάνιση έκανε ο Κύπριος Σίμος Γαλαταριώτης με το Fabia R5 που ενώ εκκινούσε στις πρώτες θέσεις κατάφερε να τερματίσει στην 4η θέση της γενικής. Ο Μπρίνιλντσεν κατάφερε να αναρριχηθεί κάποιες θέσεις κι βρίσκεται στην 5η θέση, ελπίζοντας ότι αύριο θα κερδίσει χρόνο. 

Αξιόλογη εμφάνιση έκανε ο Ιορδάνης Σερδερίδης που βρίσκεται στην 7η θέση. Ο Έλληνας οδηγός βελτιώνεται συνεχώς, την στιγμή που ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας (DS3 R5) εγκατέλειψε από σπασμένο ημιαξόνιο, ενώ βρισκόταν στην 5η θέση με πολύ καλά περάσματα. 

Γιάννης Μπόκας 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.