Είστε εδώ

Αγώνες

Porsche: Πέντε πράγματα που αξίζει να μάθεις για τη Formula E

του Σωτήριου Χάλλα

Παρότι πολλοί μεγάλοι κατασκευαστές έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στο Πρωτάθλημα της Formula E, ανάμεσα στους οποίους και η Porsche, υπάρχουν ακόμα αρκετοί που αρνούνται να εντάξουν τα ηλεκτροκίνητα μονοθέσια στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που παρομοιάζουν τον ήχο τους καθώς επιταχύνουν με αυτό που παράγουν οι ηλεκτρικές σκούπες.

Η Porsche λοιπόν υποστηρίζοντάς την επιλογή της μας δείχνει στο παρακάτω video τα πέντε highlights της Formula E, ενώ ρόλο παρουσιαστών ανέθεσε στους οδηγούς της, Νιλ Τζόνι και Αντρέ Λοτρέρ. 

Στο νούμερο πέντε η γερμανική εταιρεία κατατάσσει το μεγάλο ταξίδι που θα πραγματοποίει στο πλαίσιο της Formula E, καθώς οι αγώνες θα γίνονται μέσα στις πρωτεύουσες δεκατεσσάρων διαφορετικών χωρών σε ολόκληρο τον κόσμο, κάτι που στη Formula 1 συμβαίνει αποκλειστικά στο Γκραν Πρι του Μονακό. Βέβαια σημαντικό ρόλο παίζει ότι τα μονοθέσια της Formula E παράγουν αρκετά χαμηλότερο θόρυβο που δεν είναι ενοχλητικός εντός κατοικημένων περιοχών. Ο εναρκτήριος αγώνας της Formula E διεξάγεται από 22 έως 23 Νοεμβρίου στην Αντ Ντιριγιάχ, η οποία βρίσκεται στα περίχωρα του Ριάντ (Σαουδική Αραβία).

Στο νούμερο δυο τώρα συναντάμε το ηλεκτρικό μονοθέσιο της Porsche, το 99X Electric, το οποίο διαθέτει σύστημα προστασία Halo μπροστά από το κόκπιτ του οδηγού, ενώ ενσωματώνει Led φώτα που υποδηλώνουν ανάλογα με το χρώμα τους το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης (qualifying και race). Διαβάστε περισσότερα για το μονοθέσιο 99X Electric πατώντας εδώ.

Συνεχίζουμε με το νούμερο τρία που έχει να κάνει με τη στρατηγική κάθε ομάδας σχετικά με τη διαχείριση ενέργειας της μπαταρία κατά τη διάρκεια του αγώνα που κρατάει 45 λεπτά.

Λίγο πρίν την κορυφή, στη θέση νούμερο δυο, μαθαίνουμε για το attack mode, το οποίο εισάγεται στο Πρωτάθλημα της Formula Ε παρέχοντας στους οδηγούς επιπλέον 35 kWh ενέργειας.

Στην κορυφή του top5 βρίσκεται το fanboost. Tι είναι αυτό; Το κοινό έχει το δικαίωμα να ψηφίσει ηλεκτρονικά τον οδηγό που θα λάβει επιπλέον ισχύ για πέντε λεπτά με το πάτημα ενός κουμπιού στο τιμόνι. Ο οδηγός που δικαιούται τo fanboost το μαθαίνει δεκαπέντε λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.