![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/11/18/photon30622f82416.jpg?itok=HRMnoPCe)
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό όχημα της Porsche θα δώσει το «παρών» στο επερχόμενο Σαλόνι του Λος Άντζελες.
Όπως βλέπετε και στις σχετικές φωτογραφίες πρόκειται για ένα μονοθέσιο, καθώς η γερμανική εταιρεία των supercars έπειτα από 30 χρόνια απουσίας επιστρέφει στη Formula και συγκεκριμένα στην έκτη σεζόν της Formula E, ακολουθώντας το παράδειγμα αρκετών ακόμα κατασκευαστών, καθώς αναμφισβήτητα η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον της αυτοκίνησης.
Το μονοθέσιο 99X Electric θα κάνει διπλό ντεμπούτο, καθώς θα εμφανιστεί ενώπιων του κοινού στο Σαλόνι του Λος Άντζελες (22 Νοεμβρίου-1 Δεκεμβρίου), ενώ ταυτόχρονα θα πραγματοποιήσει τον πρώτο του αγώνα στο εναρκτήριο Γκραν Πρι στην Αντ Ντιριγιάχ (22-23 Νοεμβρίου), η οποία βρίσκεται στα περίχωρα του Ριάντ (Σαουδική Αραβία).
Η ομάδα TAG Heuer Porsche στο Πρωτάθλημα 2019/2020 της Formula E διαθέτει τους οδηγούς Νιλ Ζανί και Αντρέ Λοτρέρ. Η Porsche θεωρεί επιβεβλημένη όχι μόνο την παρουσία της, αλλά και την επιτυχία της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό με αγωνιστικά ηλεκτροκίνητα οχήματα, καθώς αυτό είναι ένα σημαντικό μέρος της στρατηγικής ονόματι “Mission E" που έχει χαράξει.
Είναι αυτονόητο ότι το μονοθέσιο 99X Electric θα χρησιμεύσει ως βάση και πηγή γνώσης για την ανάπτυξη και εξέλιξη των μελλοντικών ηλεκτροκίνητων μοντέλων παραγωγής της Porsche. Στα μέσα Οκτωβρίου, η ομάδα TAG Heuer Porsche E ολοκλήρωσε τρεις ημέρες εντατικών δοκιμών στην πίστα “Ricardo Tormo” κοντά στη Βαλένθια, ενώ ήταν η πρώτη φορά που το μονοθέσιο 99X Electric βρέθηκε στην πίστα με τις αντίπαλες ομάδες.
Σημείο αναφοράς στο μονοθέσιο 99X Electric αποτελεί το σύστημα κίνησης “Porsche E-Performance Powertrain” τεχνολογίας 800V, καθώς σύμφωνα με τους κανονισμούς της Formula E αυτό αναπτύσσεται ανεξάρτητα από τον κάθε κατασκευαστή, ενώ τυποποιημένο είναι το πλαίσιο και η μπαταρία.
To μονοθέσιο 99X Electric έχει μήκος 5.160 χλστ., πλάτος 1.770 χλστ., ύψος 1.050 χλστ., μεταξόνιο 3.100 χλστ., ζυγίζει 900 κιλά (385 κιλά η μπαταρία χωρητικότητας 52 kWh), επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 2,8 δευτ., φτάνει τα 280 χλμ./ώρα και έχει μέγιστη ισχύ 340 ίππων (Race Mode 272 ίπποι-Attack Mode 320 ίπποι).