Είστε εδώ

Αγώνες

Porsche 99X Electric: Το ηλεκτροκίνητο μονοθέσιο των 340 ίππων

του Γιώργου Ψαρρά

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό όχημα της Porsche θα δώσει το «παρών» στο επερχόμενο Σαλόνι του Λος Άντζελες.

Όπως βλέπετε και στις σχετικές φωτογραφίες πρόκειται για ένα μονοθέσιο, καθώς η γερμανική εταιρεία των supercars έπειτα από 30 χρόνια απουσίας επιστρέφει στη Formula και συγκεκριμένα στην έκτη σεζόν της Formula E, ακολουθώντας το παράδειγμα αρκετών ακόμα κατασκευαστών, καθώς αναμφισβήτητα η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον της αυτοκίνησης.

Το μονοθέσιο 99X Electric θα κάνει διπλό ντεμπούτο, καθώς θα εμφανιστεί ενώπιων του κοινού στο Σαλόνι του Λος Άντζελες (22 Νοεμβρίου-1 Δεκεμβρίου), ενώ ταυτόχρονα θα πραγματοποιήσει τον πρώτο του αγώνα στο εναρκτήριο Γκραν Πρι στην Αντ Ντιριγιάχ (22-23 Νοεμβρίου), η οποία βρίσκεται στα περίχωρα του Ριάντ (Σαουδική Αραβία).

Η ομάδα TAG Heuer Porsche στο Πρωτάθλημα 2019/2020 της Formula E διαθέτει τους οδηγούς Νιλ Ζανί και Αντρέ Λοτρέρ. Η Porsche θεωρεί επιβεβλημένη όχι μόνο την παρουσία της, αλλά και την επιτυχία της στο μηχανοκίνητο αθλητισμό με αγωνιστικά ηλεκτροκίνητα οχήματα, καθώς αυτό είναι ένα σημαντικό μέρος της στρατηγικής ονόματι “Mission E"  που έχει χαράξει.

Είναι αυτονόητο ότι το μονοθέσιο 99X Electric θα χρησιμεύσει ως βάση και πηγή γνώσης για την ανάπτυξη και εξέλιξη των μελλοντικών ηλεκτροκίνητων μοντέλων παραγωγής της Porsche. Στα μέσα Οκτωβρίου, η ομάδα TAG Heuer Porsche E ολοκλήρωσε τρεις ημέρες εντατικών δοκιμών στην πίστα “Ricardo Tormo” κοντά στη Βαλένθια, ενώ ήταν η πρώτη φορά που το μονοθέσιο 99X Electric βρέθηκε στην πίστα με τις αντίπαλες ομάδες.

Σημείο αναφοράς στο μονοθέσιο 99X Electric αποτελεί το σύστημα κίνησης “Porsche E-Performance Powertrain” τεχνολογίας 800V, καθώς σύμφωνα με τους κανονισμούς της Formula E αυτό αναπτύσσεται ανεξάρτητα από τον κάθε κατασκευαστή, ενώ τυποποιημένο είναι το πλαίσιο και η μπαταρία.

To μονοθέσιο 99X Electric έχει μήκος 5.160 χλστ., πλάτος 1.770 χλστ., ύψος 1.050 χλστ., μεταξόνιο 3.100 χλστ., ζυγίζει 900 κιλά (385 κιλά η μπαταρία χωρητικότητας 52 kWh), επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 2,8 δευτ., φτάνει τα 280 χλμ./ώρα και έχει μέγιστη ισχύ 340 ίππων (Race Mode 272 ίπποι-Attack Mode 320 ίπποι).

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.