Είστε εδώ

Αγώνες

Ντακάρ - 4η Ειδική Διαδρομή: Ο Λεμπ ταχύτερος στην Ειδική, ο Πετερανσέλ πρώτος στη γενική

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η 4η Ειδική Διαδρομή του Ντακάρ είχε μήκος 330 χλμ. Μπορεί να ξεκίνησε από την παραλία του Περού με θέα τον Ειρηνικό Ωκεανό, αλλά εξελίχθηκε στην έρημο στους αμμόλοφους  όπου αυτό το κομμάτι της Ειδικής Διαδρομής είχε μήκος 100 χλμ.

Σε αυτήν την Ειδική Διαδρομή τον ταχύτερο χρόνο σημείωσαν οι Λεμπ-Ελενά με το Peugeot 3008DKR Maxi (φωτογραφία), αλλά με τους Σάινθ-Κρουζ με το άλλο Peugeot 3008DKR Maxi να ακολουθούν μια ανάσα πίσω τους στα 1’35.

Τρίτος ταχύτερος χρόνος από την αλεπού της ερήμου τον Πετερανσέλ με τον Κοτρέ και το τρίτο Peugeot 3008DKR Maxi στα 3’16’’ πίσω με τέταρτο ταχύτερο τους Χίρβονεν - Σουλτς με Mini στα 34’36’’ πίσω.

Τι έγινε όμως με τους Αλ Ατίγια-Μπομέλ με το Toyota Hilux.  Στην αρχή της Ειδικής Διαδρομής το πλήρωμα είχε δύο κλαταρισμένα ελαστικά, κάτι που τους ανάγκασε να μειώσουν ρυθμό καθώς δεν είχαν άλλες ρεζέρβες.

Στους αμμόλοφους κόλλησαν σε μια τρύπα όπου έχασαν γύρω στα 30 λεπτά.  Ξανακόλλησαν όμως σε μια άλλη τρύπα για άλλα 25 περίπου λεπτά και αυτός είναι ο λόγος που τερμάτισαν την Ειδική Διαδρομή 54’21’’ πίσω από τον Λεμπ.

Πρόβλημα με σπασμένη ζάντα είχε και το τέταρτο πλήρωμα της Peugeot, οι Ντεσπρέ-Καστερά στο 180ό χλμ. της Ειδικής Διαδρομής.

Το αυτοκίνητο από το χτύπημα στο βράχο παρουσίασε ζημιά στο πίσω δεξί μέρος και το πλήρωμα δεν μπορούσε να κάνει κάτι άλλο από το να περιμένει το φορτηγό της ομάδας για βοήθεια αποχαιρετώντας τον φετινό αγώνα.

Στη γενική κατάταξη πρώτος είναι ο Πετερανσέλ με δεύτερο τον Λεμπ στα 6’55’’ πίσω και τρίτο τον Σάινθ στα 13’06’’.

Μακάρι να εξελιχθεί ο αγώνας στις Ειδικές διαδρομές και στους αμμόλοφους για τα πληρώματα της Peugeot και να μην αρχίσουν τις εξισώσεις στη γαλλική ομάδα για να κερδίσει ο Λεμπ σώνει και καλά.

Αν και ο αγώνας έχει πολύ δρόμο ακόμα και τίποτα δεν είναι δεδομένο.

Στην τέταρτη θέση βρίσκεται ο Αλ Ατίγια στα 58’48’’ με τον οδηγό από το Κατάρ να τονίζει ότι θα ανεβάσει ρυθμό όσο μπορεί ώστε να καλύψει το χαμένο χρόνο.

Για την ομάδα της Mini ο αγώνας δεν εξελίσσεται όπως θέλει καθώς το καλύτερο πλασάρισμα στη γενική είναι αυτό των Πριζγκόνσκι-Κολσούλ στην 10η θέση της γενικής κατάταξης.

Καλά κινείται και ένας άλλος γνώριμος από το WRC, o Τσέχος Μάρτιν Πρόκοπ με τον Τόμανεκ και το Ford Ranger που φιγουράρουν στην 9η θέση της γενικής.

Ένας επίσης συνοδηγός από το WRC, o Βέλγος Στεφάν Πρεβό καθοδηγεί από το δεξί bucket τον Κινέζο Γιονκ Ζίου και βρίσκονται στην 26η θέση της γενικής.

  Ο αγώνας συνεχίζεται στις 10 Ιανουαρίου με την 5η Ειδική Διαδρομή που έχει μήκος 268 χλμ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.