Ο αγώνας του Λε Μαν αλλά και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) στο οποίο εντάσσεται ήταν πάντα πεδίο θετικό σε εναλλακτικούς κινητήρες με πιο τρανταχτά παραδείγματα των τελευταίων ετών τη χρήση πετρελαιοκινητήρων αλά και υβριδικών συνόλων.
Τώρα το Automobile Club de l’Ouest που διαχειρίζεται τον αγώνα ετοιμάζεται να κάνει άνοιγμα προς ένα εντελώς νέο καύσιμο, το υδρογόνο. Μάλιστα έχει ήδη συσταθεί μία επιτροπή που θα διαμορφώσει τους κανονισμούς ώστε από το 2024 στο Λε Μαν να συμμετέχουν και αυτοκίνητα που θα κινούνται με υδρογόνο.
Το WEC αποκάλυψε ότι υπάρχουν αυτή τη στιγμή επτά αυτοκινητοβιομηχανίες και κατασκευαστές ανταλλακτικών που εξελίσσουν την τεχνολογία του υδρογόνου και έχουν εκφράσει ενδιαφέρον να χρησιμοποιήσουν αυτή την τεχνολογία στους αγώνες με την BMW να έχει εκδηλώσει αυτή την επιθυμία πιο έντονα.
Την πρωτοβουλία αυτή στηρίζει και η FIA μέσω του προέδρου της, Ζαν Τοντ, ο οποίος δήλωσε ότι οι αγώνες αποτελούν ουσιαστικά ένα εργαστήριο στο οποίο πειραματίζεται η αυτοκινητοβιομηχανία.
Προς το παρόν δεν ανακοινώθηκε κάτι συγκεκριμένο σχετικά με το πώς θα ανταγωνίζονται τα αυτοκίνητα υδρογόνου σε σχέση με τα υπόλοιπα ή σχετικό με τους κανονισμούς που θα ισχύουν για αυτή τη νέα κατηγορία όμως αυτά θα αρχίσουν να γίνονται γνωστά όσο θα πλησιάζουμε στο 2024.