Είστε εδώ

Αγώνες

Λε Μαν: Και αυτοκίνητα υδρογόνου από το 2024

του Σωτήριου Χάλλα

Ο αγώνας του Λε Μαν αλλά και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) στο οποίο εντάσσεται ήταν πάντα πεδίο θετικό σε εναλλακτικούς κινητήρες με πιο τρανταχτά παραδείγματα των τελευταίων ετών τη χρήση πετρελαιοκινητήρων αλά και υβριδικών συνόλων.

Τώρα το Automobile Club de l’Ouest που διαχειρίζεται τον αγώνα ετοιμάζεται να κάνει άνοιγμα προς ένα εντελώς νέο καύσιμο, το υδρογόνο. Μάλιστα έχει ήδη συσταθεί μία επιτροπή που θα διαμορφώσει τους κανονισμούς ώστε από το 2024 στο Λε Μαν να συμμετέχουν και αυτοκίνητα που θα κινούνται με υδρογόνο.

Το WEC αποκάλυψε ότι υπάρχουν αυτή τη στιγμή επτά αυτοκινητοβιομηχανίες και κατασκευαστές ανταλλακτικών που εξελίσσουν την τεχνολογία του υδρογόνου και έχουν εκφράσει ενδιαφέρον να χρησιμοποιήσουν αυτή την τεχνολογία στους αγώνες με την BMW να έχει εκδηλώσει αυτή την επιθυμία πιο έντονα.

Την πρωτοβουλία αυτή στηρίζει και η FIA μέσω του προέδρου της, Ζαν Τοντ, ο οποίος δήλωσε ότι οι αγώνες αποτελούν ουσιαστικά ένα εργαστήριο στο οποίο πειραματίζεται η αυτοκινητοβιομηχανία.

Προς το παρόν δεν ανακοινώθηκε κάτι συγκεκριμένο σχετικά με το πώς θα ανταγωνίζονται τα αυτοκίνητα υδρογόνου σε σχέση με τα υπόλοιπα ή σχετικό με τους κανονισμούς που θα ισχύουν για αυτή τη νέα κατηγορία όμως αυτά θα αρχίσουν να γίνονται γνωστά όσο θα πλησιάζουμε στο 2024.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.