Είστε εδώ

Αγώνες

Kart - Πίστα Γκενκ Βελγίου: Καλή επιτυχία σε Σωτηρόπουλο και Κομνηνό

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Όταν συμπατριώτες μας εκλεκτά μέλη του στενού κύκλου του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού ταξιδεύουν στο εξωτερικό για να συμμετάσχουν σε κάποιον αγώνα, γεμίζουμε με χαρά.

Χαρά γι’ αυτούς, που θα έχουν την ευκαιρία να εκπροσωπήσουν τα εθνικά χρώματα και επιπλέον να αποκτήσουν εμπειρίες τελείως διαφορετικές από τις εντός συνόρων δραστηριότητές τους.

Τώρα οι Φώτης Σωτηρόπουλος και Κωνσταντίνος Κομνηνός ταξιδεύουν για το Βέλγιο με προορισμό την πίστα της Γκενκ. Εκεί το Σαββατοκύριακο 8-9 Σεπτεμβρίου θα λάβουν μέρος στους Ευρωπαϊκούς Αγώνες Καρτ (3ος γύρος) των κατηγοριών KZ2 ο πρώτος και Karting Academy Trophy ο δεύτερος.

Η πίστα, που βρίσκεται 90 χλμ. από τις Βρυξέλλες και 25 από το Μάαστριχτ, έχει μήκος 1,360 μ. και πλάτος 8-13 μ.

Πιτσιρικάδες και οι δύο, γεμάτοι όρεξη και κέφι, ανοίγουν τα φτερά τους στην πρόκληση των ευρωπαϊκών αγώνων και δεν διστάζουν να στηθούν απέναντι σε συνομηλίκους τους σαφώς πιο προετοιμασμένους από αυτούς. Είναι γνωστό ότι στη χώρα μας η μια αναβολή διαδέχεται την άλλη στους αγώνες καρτ.

Μπορεί ο Φώτης και ο Κωνσταντίνος, όπως και οι άλλοι συνομήλικοί τους, να «γράφουν» ώρες σε προπόνηση, αλλά ο αγώνας είναι κάτι ολότελα διαφορετικό.

Είναι το άγχος, ο ανταγωνισμός, τα τρικ των αντιπάλων, η σωστή μετάφραση του κανονισμού με τα «παραθυράκια», όλα αυτά τα έχεις στο μυαλό σου κάθε στιγμή, ακόμα και όταν ετοιμάζεσαι να «καταπιείς» τον αντίπαλο στην επόμενη στροφή.

Πρόκειται για ένα εντελώς διαφορετικό περιβάλλον συναγωνισμού, στο οποίο εξοικειώνεσαι μόνο με την επανάληψη και την τριβή.

Δεν φτάνουν οι δοκιμές για να «δουλέψεις» τα νέα στοιχεία που θα συναντήσεις. Ούτε ξεπερνιούνται οι δυσκολίες με το νεανικό πάθος, όσο ταλέντο κι αν υπάρχει. Και από αυτό είναι γεμάτοι και ο Φώτης και ο Κωνσταντίνος. Όμως...

Όμως οι αγώνες κάνουν τη διαφορά. Στους αγώνες «δυναμώνεις» και, το κυριότερο, εκεί μαθαίνεις από τα λάθη σου.

Η διάκριση, και πολύ περισσότερο η νίκη, είναι ένα πολύ γλυκό ποτήρι. Πρέπει όμως να «παλέψεις», να ιδρώσεις για να το χαρείς. Και είναι σίγουρο ότι στη “μάχη”, πέρα από τα σωστά «μηχανήματα» και το ταλέντο, θα μετρήσει και η εμπειρία. Το ζήτημα είναι πώς να την αποκτήσεις, όταν δεν υπάρχουν αγώνες για να μετρήσεις τις δυνάμεις σου.

Όπως και να έχουν τα πράγματα πάντως, εμείς ευχόμαστε καλή επιτυχία στα δυο παιδιά μας, τους Φώτη Σωτηρόπουλο και Κωνσταντίνο Κομνηνό. Έχουν να αντιμετωπίσουν «θηρία» εκεί μακριά στο Βέλγιο, όμως ξέρουμε ότι έχουν όλη τη θέληση και την αποφασιστικότητα να πάνε τα εθνικά χρώματα ψηλά.

Στη φωτογραφία διακρίνεται ο Φώτης Σωτηρόπουλος.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.