Είστε εδώ

Αγώνες

IAME 1ος γύρος Μέγαρα : Σε άλλο επίπεδο

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Παρακολουθήσαμε κάτω από τον ανοιξιάτικο καυτό ήλιο τον 1ο γύρο του θεσμού ΙΑΜΕ στην πίστα των Μεγάρων.

Πραγματικά ενθουσιαστήκαμε με το επίπεδο των αγωνιζομένων, αλλά και με τις σκληρές μονομαχίες, σε όλες τις κατηγορίες.

Μας άρεσε πολύ που μικρά παιδιά της κατηγορίας mini, junior αλλά και senior να είναι αγκαλιασμένοι μετά τον αγώνα, αλλά να σχολιάζουν για τα λάθη τους, κάτι που δείχνει υγεία και προβάλλει το «εύ αγωνίζεσθαι»

Μας άρεσαν πολύ από την κατηγορία Mini οι Αγγελόπουλος (νικητής) και οι αδερφοί Ντεντόπουλοι από την Πάτρα που ήρθαν στη 2η και 3η θέση

Από τη junior οι Κομνηνός (1ος), Δεβετζόγλου (2ος), Πετρίσης (3ος), Σπανός, που σήκωσαν στη μύτη των ποδιών τους θεατές από τις μεταξύ τους μονομαχίες ενώ από την κατηγορία senior Χούρλιας (1ος) και Ντάρσυ (2ος) κράτησαν το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος.

Στην κατηγορία superpro o Καλέσης, γνωστός και από τη συμμετοχή του στο Ενιαίο με Skoda Fabia 1.2 TSI, πήρε τη νίκη με τον Μακρόπουλο και τον “Laser” να ακολουθούν.

Να σημειωθεί ότι η κάθε κατηγορία αποτελείται από δύο ημιτελικούς και έναν τελικό.

Από τα γεγονότα που θα πρέπει να σχολιάσουμε είναι, το εκπληκτικό προσπέρασμα του Πετρίση στον Κομνηνό στο 2ο σκέλος της κατηγορίας junior, τον Ντάρσυ να παραδέχεται ότι έκανε λάθος εμβολίζοντας τον Χούρλια  ενώ προηγείτο με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει στο 1ο σκέλος, τον άψογο «πυροσβέστη» Τάκη Καϊτατζή στη senior, την παρουσία του Ιταλού τεχνικού έφορου, αλλά και την κίνηση «ρουά-ματ» των οργανωτών να δώσουν κατά τη διάρκεια των δοκιμών τον κινητήρα του ταχύτερου οδηγού στην κατηγορία Mini, σε άλλο αγωνιζόμενο της ίδιας κατηγορίας που αμφισβήτησε την έννοια του ενιαίου κινητήρα.

Ο δεύτερος γύρος του θεσμού θα πραγματοποιηθεί στην πίστα Kartmania στην Πάτρα, την 1η Ιουλίου.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.