Είστε εδώ

Αγώνες

Φελίπε Μάσα: Επιστρέφει στους αγώνες ο Βραζιλιάνος

του Σωτήριου Χάλλα

Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο οι οδηγοί της Formula 1 μετά την απόσυρσή τους από την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού να συνεχίζουν σε άλλες κατηγορίες αγώνων και το ίδιο κάνει και ο Φελίπε Μάσα.

Ο Βραζιλιάνος οδηγός που στα 16 χρόνια που αγωνιζόταν στη Formula 1 φόρεσε τα χρώματα των Sauber, Ferrari και Williams αποφάσισε να συνεχίσει να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ενός μονοθεσίου μόνο που αυτή τη φορά στην πλάτη του δε θα έχει κάποιο βενζινοκίνητο ή υβριδικό κινητήρα αλλά έναν ηλεκτρικό μιας και το πρωτάθλημα στο οποίο επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του είναι η Formula E.

Το πρωτάθλημα ηλεκτρικών μονοθεσίων βρίσκεται στην 4η χρονιά του αλλά έχει καταφέρει να κερδίσει αρκετά μεγάλο κοινό ενώ αποτελεί και μία πολύ δημοφιλή επιλογή για αρκετούς πρώην οδηγούς της Formula 1 αφού εκεί αγωνίζονται αυτή τη στιγμή οι Λούκα ντι Γκράσι, Σεμπαστιάν Μπουεμί, Νέλσον Πικέ, Νικ Χάιντφελντ, Καμούι Κομπαγιάσι, Ζαν-Ερίκ Βερν και Ζερόμ ντ’ Αμπρόσιο ενώ παλιότερα από τις τάξεις του έχουν περάσει και άλλοι.

Ο Μάσα είχε μια αξιοσημείωτη καριέρα στη Formula 1 κατά τη διάρκεια της οποίας κατάφερε 11 φορές να βρεθεί στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου ενώ το αποκορύφωμά της ήταν όταν βρέθηκε να είναι πρωταθλητής για περίπου μισό λεπτό το 2008 όταν και έχασε τελικά τον τίτλο από τον Λιούις Χάμιλτον.

Στη Formula E η καριέρα του Μάσα θα συνεχιστεί για τρία χρόνια τουλάχιστον καθώς αυτή είναι η διάρκεια του συμβολαίου που υπέγραψε με την ομάδα της Venturi.

Ο Βραζιλιάνος θα αρχίσει να τρέχει από τον επόμενο χρόνο στη Formula E.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.