Είστε εδώ

Αγώνες

ΕRC-Ράλι Κύπρου : Αθανασούλας-Κουζιώνης συμμετέχουν στον αγώνα

Στον επίλογο του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος οι Λάμπρος Αθανασούλας-Χρήστος Κουζιώνης συμμετέχουν στον αγώνα της Κύπρου.

Δε συμμετέχουν με το Skoda Fabia R5 με το οποίο ολοκλήρωσαν στη 2η θέση (φωτογραφία) στο Ράλι Ακρόπολις, αλλά με Ford Fiesta R5 με ελαστικά Pirelli.

Mία συμμετοχή που αποφασίστηκε μετά από πρόσκληση του Κυπριακού Συνδέσμου Αυτοκινήτου, καθώς και από την υποστήριξη κυπριακών εταιρειών.

Το ράλι Κύπρου διεξάγεται 7-9 Οκτωβρίου σε μικτές ειδικές διαδρομές (38.61% άσφαλτος και 61.38% χώμα), με επίκεντρο τη Λευκωσία. Ο αγώνας είναι τριήμερος, με συνολικό μήκος 829,64 χλμ. εκ των οποίων τα 213,07 χλμ. αποτελούν το μήκος των 14 Ειδικών Διαδρομών.

Ανάμεσα στα “highlights” της φετινής διοργάνωσης είναι η επιστροφή των νυχτερινών Ειδικών Διαδρομών, όπως και η διεξαγωγή Υπερειδικής Διαδρομής-το Σάββατο. Την Κυριακή τα πληρώματα θα έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν χρηματικά ποσά στη Love Cyprus Golden Stage, η οποία αποτελείται από τις δύο τελευταίες ειδικές διαδρομές του αγώνα.

Ο Λάμπρος Αθανασούλας σχολίασε σχετικά με τη συμμετοχή του: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συμμετέχουμε για πρώτη φορά στο ράλι Κύπρου κι αυτό χάρη στην πρόσκληση-στήριξη του ΚΣΑ. Τους ευχαριστούμε πολύ για την εμπιστοσύνη και ιδιαίτερα τον πρόεδρο του Συνδέσμου, κ Αντώνη Μιχαηλίδη!

Η αλλαγή αυτοκινήτου αλλά και συνοδηγού πιστεύω πως δεν θα μας επηρεάσει, μιας που τα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5 είναι λίγο πολύ παραπλήσια, ενώ με τον Χρήστο έχουμε βρεθεί πολλές φορές μαζί, σε αναγνωρίσεις ειδικών. Ανυπομονώ να βρεθώ την επόμενη εβδομάδα στο νησί της Αφροδίτης και ελπίζω σε ένα καλό αποτέλεσμα»

Να ευχηθούμε λοιπόν καλή επιτυχία στο ελληνικό πλήρωμα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.