![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/3/26/photon28346f75298.jpg?itok=vySRqJhU)
Με ασταμάτητους ρυθμούς η Cupra συνεχίζει την εξαντλητική εξέλιξη του νέου e-Racer, το οποίο είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό στον κόσμο και στόχο έχει να λάβει μέρος στο νέο πρωτάθλημα ETCR.
Αυτή τη φορά η ισπανική εταιρεία δεν επέλεξε κάποια ασφάλτινη πίστα για το νέο e-Racer αλλά μια πίστα σκι καλυμμένη με χιόνι και πάγο στην Ανδόρρα, όπου το θερμόμετρο δείχνει -10 βαθμούς Κελσίου.
Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι οι ακραίες καιρικές συνθήκες επηρεάζουν σημαντικά την αυτονομία που προσφέρει η μπαταρία των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων.
Υπενθυμίζουμε ακόμα ότι το νέο e-Racer διαθέτει μπαταρία 6.072 κελιών που ισοδυναμεί με μία μπαταρία για 9.000 κινητά τηλέφωνα, ενώ το βάρος τη δε ξεπέρνα τα 450 κιλά και φορτίζει εντός 40 λεπτών. Παράλληλα οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες του αποδίδουν σταθερά 408 ίππους, αλλά μπορούν στιγμιαία να φτάσουν και τους 680 ίππους.
Σύμφωνα με την Cupra το νέο e-Racer επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 3,2 δευτ. και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 270 χλμ./ώρα.
Στο σκληρό κρύο το νέο e-Racer εξελίσσει ο οδηγός αγώνων Τζόρνι Γκανέ και η ομάδα των μηχανικών με επικεφαλή τον Σάβι Σέρα. Οι χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούν είναι παραπάνω από αρκετές για τον περιορισμό θέρμανσης της μπαταρίας μετά από έντονη προπόνηση.
Επειδή το νέο e-Racer είναι φτιαγμένο να τρέχει πάνω στην άσφαλτο στην προκειμένη περίπτωση η απόσταση του από το έδαφος αυξήθηκε κατά 20 χλστ. και κάθε ελαστικό του διαθέτει 420 καρφιά, καθώς η πρόσφυση είναι αρκετά χαμηλή πάνω στις ολισθηρές επιφάνειες.
Τα συμπεράσματα πάντως είναι ότι το νέο e-Racer ανταποκρίθηκε αρκετά καλά και έδωσε άφθονες πληροφορίες για την περεταίρω βελτίωση του.