Είστε εδώ

Αγώνες

Cupra e-Racer: Φορτίζει στους -10 βαθμούς και τρέχει στο χιόνι

του Γιώργου Ψαρρά

Με ασταμάτητους ρυθμούς η Cupra συνεχίζει την εξαντλητική εξέλιξη του νέου e-Racer, το οποίο είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό στον κόσμο και στόχο έχει να λάβει μέρος στο νέο πρωτάθλημα ETCR.

Αυτή τη φορά η ισπανική εταιρεία δεν επέλεξε κάποια ασφάλτινη πίστα για το νέο e-Racer αλλά μια πίστα σκι καλυμμένη με χιόνι και πάγο στην Ανδόρρα, όπου το θερμόμετρο δείχνει -10 βαθμούς Κελσίου.

Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι οι ακραίες καιρικές συνθήκες επηρεάζουν σημαντικά την αυτονομία που προσφέρει η μπαταρία των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Υπενθυμίζουμε ακόμα ότι το νέο e-Racer διαθέτει μπαταρία 6.072 κελιών που ισοδυναμεί με μία μπαταρία για 9.000 κινητά τηλέφωνα, ενώ το βάρος τη δε ξεπέρνα τα 450 κιλά και φορτίζει εντός 40 λεπτών. Παράλληλα οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες του αποδίδουν σταθερά 408 ίππους, αλλά μπορούν στιγμιαία να φτάσουν και τους 680 ίππους.

Σύμφωνα με την Cupra το νέο e-Racer επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 3,2 δευτ. και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 270 χλμ./ώρα.

Στο σκληρό κρύο το νέο e-Racer εξελίσσει ο  οδηγός αγώνων Τζόρνι Γκανέ και η ομάδα των μηχανικών με επικεφαλή τον Σάβι Σέρα. Οι χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούν είναι παραπάνω από αρκετές για τον περιορισμό θέρμανσης της μπαταρίας μετά από έντονη προπόνηση.

Επειδή το νέο e-Racer είναι φτιαγμένο να τρέχει πάνω στην άσφαλτο στην προκειμένη περίπτωση η απόσταση του από το έδαφος αυξήθηκε κατά 20 χλστ. και κάθε ελαστικό  του διαθέτει 420 καρφιά, καθώς η πρόσφυση είναι αρκετά χαμηλή πάνω στις ολισθηρές επιφάνειες.

Τα συμπεράσματα πάντως είναι ότι το νέο e-Racer ανταποκρίθηκε αρκετά καλά και έδωσε άφθονες πληροφορίες για την περεταίρω βελτίωση του.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.