![To Ford Escort WRC των Κύρκου-Σταυρόπουλου](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/7/16/photon29384f78613.jpg?itok=BAG_gyCu)
Ο 3ος γύρος του πρωταθλήματος ασφάλτου πέρασε στην ιστορία με νικητές του Αναπολιωτάτη-Τσιούκα με το λευκό Ford Fiesta R5, που έγραψαν τους ταχύτερους χρόνους και στις 6 Ειδικές Διαδρομές (δύο επαναλαμβανόμενες).
Άλλο στοιχείο ήταν το πολύ υψηλό επίπεδο των συμμετοχών, με δύο σύγχρονα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5. Το Fiesta των νικητών, το Skoda Fabia R5 των δεύτερων στη γενική κατάταξη Τσολακίδη-Δήμου, και το Skoda Fabia S2000 των τρίτων στην γενική κατάταξη και νικητών των τελευταίων ετών, Καμπύλη-Σταμέλου, ενώ σίγουρα θα έδινε και άλλον αέρα η συμμετοχή των Τσαμπάζη-Πολυζώη επίσης με Skoda Fabia R5, που τελικά δεν εμφανίστηκαν.
Άλλο χαρακτηριστικό ήταν η επανεμφάνιση των Κύρκου-Σταυρόπουλου, 24 χρόνια μετά από την τελευταία τους νίκη-1996- (6 συνολικά μαζί) και 12 από τον τελευταίο αγώνα που έκαναν σαν πλήρωμα, το 2007 το ράλι Παλάδιο.
Όμως το πρόβλημα με τα φρένα που είχε προκύψει από την προηγούμενη τους οδήγησε σε εγκατάλειψη μετά την 3η Ειδική Διαδρομή.
Για το χώρο του service park και για την περιγραφή του αγώνα διαβάστε εδώ, αλλά αυτό που θέλουμε να τονίσουμε είναι ο πάρα πολύς κόσμος που έδωσε το παρών στην εκκίνηση (το αδιαχώρητο), αλλά και στις Ειδικές Διαδρομές, ήταν κάτι περισσότερο από εντυπωσιακό.
Ρόλο σε αυτό έπαιξε και το επίπεδο των συμμετοχών, συμπεριλαμβανομένων και των μονομάχων με τα διάφορα Mitsubishi Εvo, Αλυγιζάκη-Χατζηδάκη, Σταφυλοπάτη- Βεργοζήση, πατέρα και υιού Καρπάνου, Αντωνίου-Πετρόπουλου, Περουλάκη-Χατζή, Παπαχρήστου-Λάππα.
Όμως σαν πρωταθληματικό αγώνα, θα προτιμούσαμε τρεις Ειδικές Διαδρομές επναλαμβανόμενες, αντί 2 Ειδικών Διαδρομών επαναλαμβανόμενες Χ 3 φορές. Επιλογή που σαφώς ανεβάζει το κόστος, όμω μιλάμε για πρωταθληματικό αγώνα.
Επίσης είναι αναγκαίο να θεσπιστεί ένας χώρος για τις τελευταίες δοκιμές πριν τον αγώνα, shakedown. Όχι μόνο για τον αγώνα των Ιωάννίνων, αλλά γενικως…
Κλειστή διαδρομή, με κριτές και συγκεκριμένο ωράριο. Το να «ψάχνει» το κάθε πλήρωμα τη διαδρομή που θα δοκιμάσει, πρώτα από όλα είναι επικίνδυνο για τον απέναντι διερχόμενο οδηγό.
Για φανταστείτε να οδηγείτε αμέριμνα και να «σκάσει» μπροστά σας φάντης-μπαστούνι ένα πολύχρωμο αγωνιστικό…
Γι’ αυτό το shakedown είναι απαραίτητο…
Για το τέλος θα σχολιάσουμε κάτι που θα το σχολιάζουμε συνεχώς μήπως και αλλάξουν ορισμένα πράγματα.
Επικοινωνία μόνο μέσω του FB και χωρίς φωτογραφίες είναι «τρύπα στο κενό».
Ας κάνουμε λοιπόν μια βόλτα στο service-park.