Είστε εδώ

Αγώνες

25ο ράλι Ηπειρωτικό : Μια βόλτα στο service park

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο 3ος γύρος του πρωταθλήματος ασφάλτου πέρασε στην ιστορία με νικητές του Αναπολιωτάτη-Τσιούκα με το λευκό Ford Fiesta R5, που έγραψαν τους ταχύτερους χρόνους και στις 6 Ειδικές Διαδρομές (δύο επαναλαμβανόμενες).

Άλλο στοιχείο ήταν το πολύ υψηλό επίπεδο των συμμετοχών, με δύο σύγχρονα αυτοκίνητα της κατηγορίας R5. Το Fiesta των νικητών, το Skoda Fabia R5 των δεύτερων στη γενική κατάταξη Τσολακίδη-Δήμου, και το Skoda Fabia S2000 των τρίτων στην γενική κατάταξη και νικητών των τελευταίων ετών, Καμπύλη-Σταμέλου, ενώ σίγουρα θα έδινε και άλλον αέρα η συμμετοχή των Τσαμπάζη-Πολυζώη επίσης με Skoda Fabia R5, που τελικά δεν εμφανίστηκαν.

Άλλο χαρακτηριστικό ήταν η επανεμφάνιση των Κύρκου-Σταυρόπουλου, 24 χρόνια μετά από την τελευταία τους νίκη-1996- (6 συνολικά μαζί) και 12 από τον τελευταίο αγώνα που έκαναν σαν πλήρωμα, το 2007 το ράλι Παλάδιο.

Όμως το πρόβλημα με τα φρένα που είχε προκύψει από την προηγούμενη τους οδήγησε σε εγκατάλειψη μετά την 3η Ειδική Διαδρομή.

Για το χώρο του service park και για την περιγραφή του αγώνα διαβάστε εδώ, αλλά αυτό που θέλουμε να τονίσουμε είναι ο πάρα πολύς κόσμος που έδωσε το παρών στην εκκίνηση (το αδιαχώρητο), αλλά και στις Ειδικές Διαδρομές, ήταν κάτι περισσότερο από εντυπωσιακό.

Ρόλο σε αυτό έπαιξε και το επίπεδο των συμμετοχών, συμπεριλαμβανομένων και των μονομάχων με τα διάφορα Mitsubishi Εvo, Αλυγιζάκη-Χατζηδάκη, Σταφυλοπάτη- Βεργοζήση, πατέρα και υιού Καρπάνου, Αντωνίου-Πετρόπουλου, Περουλάκη-Χατζή, Παπαχρήστου-Λάππα.

Όμως σαν πρωταθληματικό αγώνα, θα προτιμούσαμε τρεις Ειδικές Διαδρομές επναλαμβανόμενες, αντί 2 Ειδικών Διαδρομών επαναλαμβανόμενες Χ 3 φορές. Επιλογή που σαφώς ανεβάζει το κόστος, όμω μιλάμε για πρωταθληματικό αγώνα.

Επίσης είναι αναγκαίο να θεσπιστεί ένας χώρος για τις τελευταίες δοκιμές πριν τον αγώνα, shakedown. Όχι μόνο για τον αγώνα των Ιωάννίνων, αλλά γενικως…

Κλειστή διαδρομή, με κριτές και συγκεκριμένο ωράριο. Το να «ψάχνει» το κάθε πλήρωμα τη διαδρομή που θα δοκιμάσει, πρώτα από όλα είναι επικίνδυνο για τον απέναντι διερχόμενο οδηγό.

Για φανταστείτε να οδηγείτε αμέριμνα και να «σκάσει» μπροστά σας φάντης-μπαστούνι ένα πολύχρωμο αγωνιστικό…

Γι’ αυτό το shakedown είναι απαραίτητο…

Για το τέλος θα σχολιάσουμε κάτι που θα το σχολιάζουμε συνεχώς μήπως και αλλάξουν ορισμένα πράγματα.

Επικοινωνία μόνο μέσω του FB και χωρίς φωτογραφίες είναι «τρύπα στο κενό».

Ας κάνουμε λοιπόν μια βόλτα στο service-park.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.