Όταν δύο αυτοκινητοβιομηχανίες ενώνονται, είναι πιθανό κάποιες μάρκες να σταματήσουν να υφίστανται, επειδή στοχεύουν στο ίδιο κοινό, οπότε η συγχώνευση FCA και PSA έχει δημιουργήσει την εξής απορία. Θα “κοπούν” κάποιες μάρκες και αν ναι, ποιες;
Μέχρι τώρα φαίνεται ότι θα συνεχίσουν να υφίστανται όλες αφού ο Κάρλος Ταβάρες, διευθύνων σύμβουλος της PSA και ο άνθρωπος που θα αναλάβει την ίδια θέση στη νέα εταιρεία που θα προκύψει, είπε ότι το μεγαλύτερο άυλο περιουσιακό στοιχείο μιας εταιρείας αυτοκινήτων είναι οι μάρκες που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της.
Σύμφωνα με αμερικανικά μέσα ο Ταβάρες συμπλήρωσε ότι οι μάρκες κουβαλάνε η κάθε μία το πάθος, την ιστορία και τα συναισθήματα που προκαλούν, γι΄αυτό εξετάζεται η ιδέα να μείνουν στις χώρες όπου βρίσκονται. Δηλαδή οι ιταλικές θα μείνουν στην Ιταλία, οι γαλλικές στη Γαλλία, οι αμερικανικές στην Αμερική και οι γερμανικές στη Γερμανία.
Σημαντικός παράγοντας που βοηθάει στην απόφαση διατήρησης όλων των “σημάτων” είναι ότι οι δύο όμιλοι δεν έχουν πολλά κοινά σημεία στην γκάμα τους. Όμως, εντός του ομίλου FCA υπάρχει ένα ζήτημα το οποίο αφορά τη Lancia. Θεωρητικά η εταιρεία πουλάει ακόμα αυτοκίνητα, όμως έχει μόνο ένα μοντέλο και δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην Ιταλία. Επιπλέον, ο νέος όμιλος θα έχει χωρίς τη Lancia έξι μάρκες που ο πυρήνας των πωλήσεών τους είναι η Ευρώπη (Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Alfa Romeo και DS), οπότε θα είναι δύσκολο να μην “κλέβουν” πωλήσεις η μία από την άλλη.
Σε κάθε περίπτωση, όσο περνάει ο καιρός η εικόνα θα ξεκαθαρίζει, σχετικά με το πώς θα προχωρήσει ο νέος όμιλος που θα προκύψει.