![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/11/4/photon30458f81947.jpg?itok=MXXmV3Zq)
Βαθιά υπόκλιση στην ομάδα της Mercedes. Το να κατακτάς παγκόσμιους τίτλους υπογραμμίζει την υπεροχή.
Και πράγματί από όποια μεριά και αν το αναλύσεις η Mercedes ήταν σε δικό της επίπεδο και στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα που ολοκληρώνεται με δύο ακόμα αγώνες, σε Βραζιλία και Αμπού Ντάμπι.
Δεν άφησε τίποτα στην τύχη. Προσεγμένη και η τελευταία λεπτομέρεια, που αυτή κάνει τη διαφορά.
Στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος διάσυρε στην κυριολεξία τη Ferrari, καθώς στα 12 πρώτα Γκραν Πρι η Mercedesείχε κερδίσει τα 10, 8 με Χάμιλτον, 2 με Μπότας ενώ 2 Γκραν Πρι είχε κερδίσει και ο Φερστάπεν.
Στις επίσημες δοκιμές, πριν την έναρξη του πρωταθλήματος η Ferrari είχε παρουσιαστεί λόγω χρόνων ως η ταχύτερη ομάδα, αλλά η Mercedes έδωσε την απάντησή της στους αγώνες. Εκεί που γράφεται η ιστορία.
Και η ιστορία έγραψε 6 φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια κατασκευαστών, ισοφαρίζοντας τη Ferrari, ταυτόχρονα όμως και 6 παγκόσμιους τίτλους οδηγών. Είναι η πρώτη φορά που ομάδα κατακτά με τους πιλότους της 6 παγκόσμια πρωταθλήματα οδηγών στη σειρά (με Χάμιλτον και Ρόσμπεργκ).
Πανάξια λοιπόν θα καθίσειγια έναν ακόμα χρόνο στο θρόνο του πρωταθλητή και όλα δείχνουν, αν και στους αγώνες τίποτα δεν είναι σίγουρο, ότι το 2020 ο Χάμιλτον θα ισοφαρίσει τους τίτλους του Σουμάχερ, καθώς από το 2021 η Formula 1 εισέρχεται στην πιο σημαντική στροφή της ιστορίας με τις νέες αλλαγές στους κανονισμούς, όπου τίποτα δεν είναι δεδομένα. Ασχέτως αν και πάλι θα πρωταγωνιστήσουν ομάδες με το περισσότερο budget, με τις εξαιρέσεις να επιβεβαιώνουν τον κανόνα…