Ελαφρώς ανανεωμένες και με νέο κινητήρα είναι οι Porsche 718 Boxster Spyder και 718 Cayman GT4.
Ας ξεκινήσουμε με τον ατμοσφαιρικό εξακύλινδρο επίπεδο κινητήρα των 4.0 λίτρων, ο οποίος αποτελεί κοινό παρονομαστή για τα δυο γερμανικά supercars. Σύμφωνα με την Porsche ο εν λόγω κινητήρας παράγει 420 ίππους και 420 Nm ροπής, ενώ διαθέτει ενεργό σύστημα ελέγχου κυλίνδρων, το οποίο διακόπτει προσωρινά τη διαδικασία έγχυσης σε μία από τις δύο «τράπεζες» κυλίνδρων για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.
Αμφότερες οι 718 Boxster Spyder και 718 Cayman GT4 μπορούν να επιταχύνουν από 0-100 χλμ./ώρα εντός 4,4 δευτ. Ωστόσο η τελική ταχύτητα της 718 Boxster Spyder φτάνει τα 301 χλμ./ώρα και της 718 Cayman GT4 τα 304 χλμ./ώρα.
Παράλληλα βασίζονται στο ίδιο σασί, το οποίο υποστηρίζει το σύστημα Porsche Active Suspension Management που μπορεί να μειώσει το ύψος του αμαξώματος κατά 30 χλστ. Σημειώστε επίσης την παρουσία του συστήματος ευστάθειας Porsche Stability Management που μπορεί να απενεργοποιηθεί και του συστήματος Porsche Torque Vectoring με μηχανικό πίσω διαφορικό.
Οπτικά τώρα η 718 Cayman GT4 αντλώντας έμπνευση από την GT4 Clubsport διαθέτει πλέον μεγάλη σταθερή πίσω αεροτομή, ενεργό διαχύτη, εμπρός splitter και πλευρικούς αεραγωγούς με αποτέλεσμα να παράγει 50% περισσότερη κάθετη δύναμη.
Η ανανεωμένη τώρα 718 Spyder γίνεται αντιληπτή από το έξτρα φως φρένων που συνδέει τη διπλή «φούσκα» στο πίσω τμήμα της, από την διακριτική πίσω αεροτομή που επεκτείνεται σε ταχύτητες άνω των 120 χλμ./ώρα, αλλά και από τον ενεργό διαχύτη.
Στα ενδότερα των 718 Boxster Spyder και 718 Cayman GT4 συναντάμε το μικρό λεβιέ του 6-τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, επένδυση αλκαντάρα, σπορ καθίσματα και διακοσμητικά ένθετα από βουρτσισμένο αλουμίνιο.