![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/6/13/photon29103f77693.jpg?itok=Ora_6BRd)
Ο Χάμιλτον δήλωσε πριν το Γκραν Πρι του Καναδά ότι πλέον η οδήγηση ενός μονοθεσίου της Formula 1 έχει γίνει πολύ πιο εύκολη από ότι στο παρελθόν, γι’ αυτό οι νέοι οδηγοί μπορούν να είναι γρήγοροι ακόμα και στις πρώτες τους εμφανίσεις, άποψη με την οποία συντάσσεται και ο Ρομέν Γκροσζάν.
Ο Γάλλος οδηγός πήγε ένα βήμα πιο πέρα την κουβέντα, λέγοντας ότι πλέον η οδήγηση ενός καρτ είναι σωματικά πιο κουραστική από τα μονοθέσια της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
“Πρόσφατα έτρεξα έναν αγώνα με φίλους, στον οποίο αγωνιστήκαμε με καρτ των 125 κ. εκ. με ταχύτητες. Όταν τελείωσε, ένιωθα περισσότερη κούραση από όση νιώθω μετά από ένα Γκραν Πρι”, δήλωσε ο Γκροσζάν στη εφημερίδα της Δανίας, Ekstra Bladet.
“Γιατί; Επειδή πιέζεις συνεχώς. Αντίθετα, στη Formula 1 κόβουμε ρυθμό για να εξοικονομήσουμε καύσιμα ή ελαστικά. Στη Βαρκελώνη ένιωθα ότι πιέζαμε το μονοθέσιο στο μισό των δυνατοτήτων του. Αν ο αγώνας ήταν όπως στις κατατακτήριες, στο τέλος του θα πόναγε ο αυχένας μας και θα ήταν δύσκολο να διατηρήσουμε τη συγκέντρωσή μας.”
“Ακόμα, αν επέστρεφαν οι ανεφοδιασμοί, αυτό θα σήμαινε ότι δε θα έπρεπε να βγάλουμε όλη τη διάρκεια του αγώνα με 100 κιλά καυσίμου αλλά στην αρχή θα ξεκινάγαμε με 30-40 κιλά, οπότε θα ήμασταν κάποια δευτερόλεπτα πιο γρήγοροι.”
Ο Χάμιλτον είχε επισημάνει ότι πολλές φορές τελειώνει έναν αγώνα και αισθάνεται ότι θα μπορούσε να τρέξει άλλους δύο ή τρεις, επειδή δεν έχει κουραστεί ιδιαίτερα, κάτι το οποίο θεωρεί ότι δε θα έπρεπε να συμβαίνει.