Η Jaguar F-Type έχει τουλάχιστον τρία χρόνια ακόμα μέχρι να έρθει η ώρα να αντικατασταθεί όμως τώρα είναι η στιγμή που η Jaguar Land Rover πρέπει να πάρει κάποιες σημαντικές αποφάσεις σχετικά με το μέλλον του μοντέλου.
Το μεγάλο δίλημμα μπροστά στο οποίο βρίσκονται οι Βρετανοί είναι αν στην επόμενη γενιά της F-Type θα συνεχίσουν να προσφέρουν κινητήρα εσωτερικής καύσης ή θα κάνουν τη μετάβαση σε ηλεκτρικό σύνολο, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο σπορ μοντέλο στην ιστορία τους.
Από τη μία οι άνθρωποι της μάρκας θέλουν να μείνουν πιστοί για τελευταία φορά στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, δημιουργώντας ένα μοντέλο με το οποίο θα αποχαιρετήσουν με τον καλύτερο τρόπο τα ορυκτά καύσιμα και από την άλλη υπάρχουν τα οικονομοτεχνικά κριτήρια και οι επιταγές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που κάνουν την πλάστιγγα να γέρνει προς την ηλεκτροκίνηση.
Πάντως, σε συνέντευξή του ο διευθυντής σχεδίασης της Jaguar, Ίαν Κάλουμ, δήλωσε ότι πρόκειται για μία πολύ δύσκολη απόφαση και ότι όσο περνάει ο καιρός η επιλογή του ηλεκτρικού κινητήρα αρχίζει και δείχνει ολοένα και πιο πολλά υποσχόμενη. Ωστόσο, επεσήμανε ότι η τελική επιλογή δε θα είναι δική του.
Ο Κάλουμ τόνισε ότι στον τομέα των επιδόσεων τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσφέρουν μεγάλη ευχαρίστηση στον οδηγό τους λόγω της δύναμης η οποία αποδίδεται άμεσα. Μάλιστα, αν κάποιος μάθει να ζει με το γεγονός ότι θα στρίβει με λιγότερα χιλιόμετρα (λόγω αυξημένου βάρους από τις μπαταρίες) όμως θα επιταχύνει πιο νωρίς και πιο απότομα, τότε μπορεί να διασκεδάσει το ίδιο σαν το αυτοκίνητο να είχε κάποιο ισχυρό V8 σύνολο.
Ο Βρετανός σχεδιαστής είπε ότι το βασικότερο πρόβλημα των ηλεκτρικών είναι η αυτονομία ωστόσο σημειώνεται έντονη και ταχεία πρόοδος στο συγκεκριμένο θέμα οπότε ο μόνος “σκόπελος” που απομένει να ξεπεραστεί είναι το αυξημένο βάρος.
Κλείνοντας, ο Κάλουμ δήλωσε ότι η Jaguar θα έχει πάντα στην γκάμα της κάποια σπορ πρόταση αφού, μπορεί τα SUV της να είναι ισχυρά και να προσφέρουν υψηλές επιδόσεις, όμως πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι θα ζητάνε από το αυτοκίνητο τη δυναμική και τη συμπεριφορά που μόνο μία σπορ κατασκευή μπορεί να προσφέρει.