![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/7/13/photon25934f68127.jpg?itok=-2t7zfe5)
Πριν τη δημιουργία της MP4-12C η μοναδική φορά που η McLaren είχε ασχοληθεί με την παραγωγή αυτοκινήτων ήταν με όταν κατασκεύασε την F1 όμως από το 2012 και μετά έχει δημιουργήσει μία πλήρη γκάμα η οποία απευθύνεται σε αρκετά διαφορετικούς μεταξύ τους πελάτες.
Όμως οι Βρετανοί δεν αρκούνται σε αυτά που έχουν καταφέρει και σχεδιάζουν την περαιτέρω επέκταση της γκάμας τους ενώ στα άμεσα μελλοντικά τους σχέδια είναι και η ενσωμάτωση της υβριδικής τεχνολογίας στα μοντέλα τους.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το νέο επιχειρηματικό πλάνο της εταιρείας που εκτείνεται μέχρι το 2025 μέχρι τότε θα έχουν παρουσιαστεί 18 νέα μοντέλα και ειδικές εκδόσεις ενώ πολύ θετική είναι η μάρκα απέναντι στα υβριδικά καθώς το πλάνο προβλέπει ότι όλα τα μοντέλα θα έχουν τουλάχιστον μία τέτοια έκδοση.
Μάλιστα, αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι ότι σύμφωνα με τους Βρετανούς τα μοντέλα τους θα έχουν τόσο μεγάλες μπαταρίες που θα μπορούν να κινηθούν για 30 λεπτά σε ρυθμούς πίστας αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας.
Μέχρι στιγμής οι Βρετανοί δεν αποκαλύπτουν λεπτομέρειες σχετικά με τα μελλοντικά τους μοντέλα με εξαίρεση το διάδοχο της P1 το οποίο αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης με την κωδική ονομασία BP23 Hyper-GT η οποία πιθανότατα θα αλλάξει στην πορεία.
Το μοντέλο αυτό θα έχει τριθέσια διάταξη όπως εκείνη της F1 και τελική ταχύτητα που θα αγγίζει τα 391 χλμ./ώρα ξεπερνώντας με αυτόν τον τρόπο κατά λίγο τα 386.4 χλμ./ώρα που είχε καταφέρει η F1.
Στην εικόνα βλέπουμε τη McLaren F1.