Είστε εδώ

Test Drive

BMW Σειρά 6 Gran Turismo-Πόσο κοστίζει;: Με χαμηλή οροφή στο υψόμετρο των Καλαβρύτων

του Γιώργου Ψαρρά

Με φόντο τις χιονισμένες βουνοκορφές των Καλαβρύτων είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια μικρή πρώτη γεύση από την ανανεωμένη BMW Σειρά 6 Gran Turismo.

Αναμφισβήτητα το δυνατό «χαρτί» της Σειράς 6 Gran Turismo είναι ότι παντρεύει τις γραμμές ενός sedan αμαξώματος με τη δυναμική και την κομψότητα ενός coupe χάρη στην κεκλιμένη της οροφή.

Το μήκος της έχει αυξηθεί 87 χλστ. φτάνοντας στα 5.091 χλστ., το πλάτος παρέμεινε αμετάβλητο στα 1.902 χλστ. και το ύψος μειώθηκε 21 χλστ. στα 1.538 χλστ. Παράλληλα ο συντελεστής οπισθέλκουσας έπεσε από το Cd=0.29 στο 0.25, αν και είναι ορατό και με γυμνό οφθαλμό ότι είναι άκρως αεροδυναμική.

Σημειώστε ακόμα ότι η πίσω εκτεινόμενη αεροτομή της αναδύεται αυτόματα μετά τα 110 χλμ./ώρα, ενώ μέσω ενός κουμπιού στη βάση της κεντρικής κονσόλας μπορεί να εμφανιστεί όποτε το επιθυμεί ο οδηγός. Ξεχωρίζουν επίσης οι στάνταρ εμπρός προβολείς LED και τα τρισδιάστατης αισθητικής πίσω φωτιστικά σώματα. Την coupe φιλοσοφία της ενισχύουν επίσης τα πλευρικά παράθυρα χωρίς πλαίσιο.

Στα ενδότερα της οι εκλεκτοί πίσω επιβάτες θα εκτιμήσουν τους μεγαλύτερους χώρους για τα πόδια (μεταξόνιο 3.070 χλστ.) και τα κεφάλια τους. Το πορτμπαγκάζ της έχει μεγάλο άνοιγμα που γίνεται ηλεκτρικά, ενώ προσφέρει πλέον 610 λίτρα, με τη σχετική αύξηση σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο να ανέρχεται στα 110 λίτρα επιπλέον. Παράλληλα όταν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων αναδιπλωθούν σε ποσοστό 40:20:40, επίσης ηλεκτρικά με το πάτημα ενός κουμπιού, το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 1.800 λίτρα (100 λίτρα περισσότερα).

Ο τετρακύλινδρος δίλιτρος βενζινοκινητήρας της 630i Gran Turismo παράγει 258 ίππους και 400 Nm ροπής, ενώ επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δευτ. Ο εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 3.0 λίτρων χαρίζει απλόχερα στην 640i Gran Turismo 340 ίππους και 450 Nm ροπής, αλλά και επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,4 δευτ., ενώ στην τετρακίνητη έκδοσή της χρειάζεται 5,3 δευτ.

Συνεχίζουμε με την πετρελαιοκίνητη 630 d Gran Turismo που τροφοδοτείται από εξακύλινδρο κινητήρα 3.0 λίτρων απόδοσης 265 ίππων, προσφέροντας επιτάχυνση από 0-100 χλ./ώρα εντός 6,1 δευτ., ενώ στην τετρακίνητη έκδοση της 630 d xDrive Gran Turismo σε 6,0 δευτ.

Με τους παραπάνω κινητήρες στάνταρ έρχεται το αυτόματο κιβώτιο Steptronic των 8 σχέσεων και προαιρετικά η τετρακίνηση xDrive.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι χάρη στην αυξημένη χρήση αλουμινίου και χάλυβα υψηλής αντοχής το αμάξωμα της ζυγίζει πλέον 150 κιλά λιγότερο. Επίσης με την αερανάρτηση το αμάξωμα της ανανεωμένης 6 Series Gran Turismo μπορεί να αυξηθεί κατά 20 χλστ. με το πάτημα ενός κουμπιού, ώστε να περάσει πιο άνετα εμπόδια, αλλά και να χαμηλώσει 10 χλστ. χειροκίνητα ή αυτόματα όταν έχει επιλεγεί το πρόγραμμα “Sport” και η ταχύτητα υπερβεί τα 120 χλμ./ώρα.

Ακολουθεί ο αναλυτικός τιμοκατάλογος της Σειρά 6 Gran Turismo στη χώρα μας.

630i 88.570 ευρώ

640i 98.381 ευρώ

640i xDrive 104.104 ευρώ

630d 92.970 ευρώ

630d xDrive 98.520 ευρώ

640d xDrive 103.850 ευρώ

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.