Είστε εδώ

Auto News

Toyota Aygo 1.0 VVT-i : Βόλτες στην άδεια καλοκαιρινή Αθήνα

του Motori Reporter

Μήνας Αύγουστος, μήνας μαζικών διακοπών για τους Έλληνες, και η Αθήνα αδειάζει. 

Άδειοι δρόμοι, ελάχιστη κίνηση με τους πολυσύχναστους δρόμους να δείχνουν αλλιώς, αν και η οικονομική κρίση επηρέασε την καλοκαιρινή φυγή. 

Τον 15Αυγουστο όμως η Αθήνα ήταν άδεια. 

Πέρα όμως από την ερημιά του Αυγούστου, επικρατούσε  και η άλλη ερημιά, η ερημιά των καταστημάτων ή των γραφείων με το αυτοκόλλητο “Ενοικιάζεται” ή “Πωλείται” να δίνει ένα ακόμα στίγμα της κρίσης. 

Φέτος, περιπλανηθήκαμε στο κέντρο και στα πέριξ της Αθήνας  με το baby Toyota, to Aygo, ένα μικρό μοντέλο, σχεδιασμένο να κινείται εύκολα και γρήγορα στους μποτιλιαρισμένους δρόμους, να μεταφέρει τρεις ή τέσσερις επιβάτες και τις αποσκευές τους σε σχετικά κοντινές αποστάσεις, χωρίς να απουσιάζει η οικονομική και οικολογική προσέγγιση. Το γεγονός και μόνο ότι το Aygo απευθύνεται κατά βάση στο νεανικό κοινό, επιβάλλει ώστε η εμφάνισή του να είναι μοντέρνα και ελκυστική. Ξεχωρίζει σαν τη μύγα μέσα στο γάλα, με την χαρακτηριστική καλαίσθητη εμπρός μάσκα και το ριζοσπαστικό στιλ. Η αναβαθμισμένη εικόνα του πιο μικρού μοντέλου της Toyota γίνεται ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη με κύρια χαρακτηριστικά την βελτιωμένη ποιότητα των υλικών, την καλή εργονομία, αλλά και το καλό επίπεδο εξοπλισμού. Τα ζωντανά και χαρούμενα χρώματα και αντίστοιχα οι επενδύσεις δίνουν έναν επίσης νεανικό τόνο. Όλα τα παραπάνω συνδέονται, βέβαια, με τις ευκολίες που ο οδηγός απολαμβάνει στην καθημερινή συμβίωση, στην οποία όμως αναμφίβολα μεγαλύτερη βαρύτητα έχουν οι τομείς που αφορούν τη χρηστικότητα και την πρακτικότητα. Ο λόγος, φυσικά, για τη χωροταξική διαμόρφωση και εκμετάλλευση των χώρων που προσφέρονται στα σχεδόν 3,5 μέτρα μήκους που οριοθετούν την κατηγορία. Το Aygo πληρώνει το τίμημα της σφηνοειδούς σιλουέτας με το χαμηλό τελείωμα της οροφής, που μειώνει το ύψος για τα κεφάλια των πίσω, τη στιγμή που και τα γόνατά τους ακουμπούν στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, ακόμα και αν μιλάμε για επιβάτες κανονικού αναστήματος, ενώ και ο χώρος αποσκευών δεν ξεπερνά τον μέσο όρο της κατηγορίας με βάση τα 168 λίτρα που προσφέρει.

Τεχνολογικά, το ιαπωνικό μοντέλο παραμένει επίκαιρο με τον βραβευμένο τρικύλινδρο κινητήρα του 1,0 λίτρου, τεχνολογίας VVT-i με τους διπλούς εκκεντροφόρους και τις 12 βαλβίδες, να αποδίδει 69 ίππους και 9,7 χλγμ ροπής. Παράλληλα δείχνει ιδιαίτερα καθαρός στη λειτουργία του με μόλις 95 γρμ./χλμ CO2, με αποτέλεσμα να χαίρει όλων των φορολογικών ελαφρύνσεων που έχουν απομείνει, ενώ καταναλώνει περίπου 4,8 λίτρα/100 χλμ.

Στο δια ταύτα λοιπόν το Toyota Aygo είναι χαρισματικό ως μέγεθος και με τον εξοπλισμό του γοητεύει, κάτι που εν πολλοίς καταφέρνει και με την εμφάνισή του από την πρώτη κιόλας ματιά. Το ότι στο πίσω κάθισμα δεν κάθομαι άνετα, λόγω χώρου αλλά και σκληρότητας έδρας, είναι λεπτομέρεια για το target group του αυτοκινήτου. Κατά τα άλλα, στο δρόμο το Aygo δείχνει αναβαθμισμένο σε ότι έχει να κάνει με τη λειτουργία της ανάρτησης που είναι πλέον πολύ πιο "ώριμη" κάνοντας πολύ καλύτερα τη δουλειά της, σε σχέση πάντα με αυτό της πρώτης γενιάς. Τέλος οι τιμές ξεκινούν από τις 10.410 ευρώ. 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.