![Το νέο Toyota Aygo αποτελεί μία ελκυστική πρόταση για αυτούς που ζητούν ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο πόλης](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2016/8/17/photon17807f42930.jpg?itok=-WG36Ell)
Μήνας Αύγουστος, μήνας μαζικών διακοπών για τους Έλληνες, και η Αθήνα αδειάζει.
Άδειοι δρόμοι, ελάχιστη κίνηση με τους πολυσύχναστους δρόμους να δείχνουν αλλιώς, αν και η οικονομική κρίση επηρέασε την καλοκαιρινή φυγή.
Τον 15Αυγουστο όμως η Αθήνα ήταν άδεια.
Πέρα όμως από την ερημιά του Αυγούστου, επικρατούσε και η άλλη ερημιά, η ερημιά των καταστημάτων ή των γραφείων με το αυτοκόλλητο “Ενοικιάζεται” ή “Πωλείται” να δίνει ένα ακόμα στίγμα της κρίσης.
Φέτος, περιπλανηθήκαμε στο κέντρο και στα πέριξ της Αθήνας με το baby Toyota, to Aygo, ένα μικρό μοντέλο, σχεδιασμένο να κινείται εύκολα και γρήγορα στους μποτιλιαρισμένους δρόμους, να μεταφέρει τρεις ή τέσσερις επιβάτες και τις αποσκευές τους σε σχετικά κοντινές αποστάσεις, χωρίς να απουσιάζει η οικονομική και οικολογική προσέγγιση. Το γεγονός και μόνο ότι το Aygo απευθύνεται κατά βάση στο νεανικό κοινό, επιβάλλει ώστε η εμφάνισή του να είναι μοντέρνα και ελκυστική. Ξεχωρίζει σαν τη μύγα μέσα στο γάλα, με την χαρακτηριστική καλαίσθητη εμπρός μάσκα και το ριζοσπαστικό στιλ. Η αναβαθμισμένη εικόνα του πιο μικρού μοντέλου της Toyota γίνεται ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη με κύρια χαρακτηριστικά την βελτιωμένη ποιότητα των υλικών, την καλή εργονομία, αλλά και το καλό επίπεδο εξοπλισμού. Τα ζωντανά και χαρούμενα χρώματα και αντίστοιχα οι επενδύσεις δίνουν έναν επίσης νεανικό τόνο. Όλα τα παραπάνω συνδέονται, βέβαια, με τις ευκολίες που ο οδηγός απολαμβάνει στην καθημερινή συμβίωση, στην οποία όμως αναμφίβολα μεγαλύτερη βαρύτητα έχουν οι τομείς που αφορούν τη χρηστικότητα και την πρακτικότητα. Ο λόγος, φυσικά, για τη χωροταξική διαμόρφωση και εκμετάλλευση των χώρων που προσφέρονται στα σχεδόν 3,5 μέτρα μήκους που οριοθετούν την κατηγορία. Το Aygo πληρώνει το τίμημα της σφηνοειδούς σιλουέτας με το χαμηλό τελείωμα της οροφής, που μειώνει το ύψος για τα κεφάλια των πίσω, τη στιγμή που και τα γόνατά τους ακουμπούν στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, ακόμα και αν μιλάμε για επιβάτες κανονικού αναστήματος, ενώ και ο χώρος αποσκευών δεν ξεπερνά τον μέσο όρο της κατηγορίας με βάση τα 168 λίτρα που προσφέρει.
Τεχνολογικά, το ιαπωνικό μοντέλο παραμένει επίκαιρο με τον βραβευμένο τρικύλινδρο κινητήρα του 1,0 λίτρου, τεχνολογίας VVT-i με τους διπλούς εκκεντροφόρους και τις 12 βαλβίδες, να αποδίδει 69 ίππους και 9,7 χλγμ ροπής. Παράλληλα δείχνει ιδιαίτερα καθαρός στη λειτουργία του με μόλις 95 γρμ./χλμ CO2, με αποτέλεσμα να χαίρει όλων των φορολογικών ελαφρύνσεων που έχουν απομείνει, ενώ καταναλώνει περίπου 4,8 λίτρα/100 χλμ.
Στο δια ταύτα λοιπόν το Toyota Aygo είναι χαρισματικό ως μέγεθος και με τον εξοπλισμό του γοητεύει, κάτι που εν πολλοίς καταφέρνει και με την εμφάνισή του από την πρώτη κιόλας ματιά. Το ότι στο πίσω κάθισμα δεν κάθομαι άνετα, λόγω χώρου αλλά και σκληρότητας έδρας, είναι λεπτομέρεια για το target group του αυτοκινήτου. Κατά τα άλλα, στο δρόμο το Aygo δείχνει αναβαθμισμένο σε ότι έχει να κάνει με τη λειτουργία της ανάρτησης που είναι πλέον πολύ πιο "ώριμη" κάνοντας πολύ καλύτερα τη δουλειά της, σε σχέση πάντα με αυτό της πρώτης γενιάς. Τέλος οι τιμές ξεκινούν από τις 10.410 ευρώ.