Είστε εδώ

WRC

WRC-ράλι Μόντε Κάρλο: Ο Νεβίλ πρώτος τη νύχτα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Με δύο νυχτερινές Ειδικές Διαδρομές ξεκίνησε το 88ο ράλι Μόντε Κάρλο, 17.47 χλμ. η πρώτη και 25.49 χλμ. η δεύτερη.

Στην πρώτη Ειδική Διαδρομή που ήταν στεγνή οι Οζιέ-Ινγκρασιά ήταν ταχύτεροι των Τάνακ-Γιερβόεγια κατά 1.8 δευτ. και 1.9 των Έβανς-Μπάριτ. Ενώ ακολουθούν Νεβίλ-Γκιλσούλ στα +6.4 δευτ., Ροβάνπερα-Χαλτούνεν +10.2 δευτ. και Λεμπ-Ελενά +10.9 δευτ.

Αρχίζουν όμως τα προβλήματα με τις θερμοκρασίες των Ford Fiesta WRC

Στη δεύτερη Ειδική Διαδρομή η επιλογή των ελαστικών που έχει κάνει ο Νεβίλ είναι η σωστότερη και να πώς γράφει τον πρώτο χρόνο περνώντας στην κορυφή μπροστά με 19.1 από Οζιέ, 25.1 από Τάνακ, 25.4 από  Έβανς, 51.06 από Λεμπ και 1:07.8 από Λάπι με πολύ υψηλή θερμοκρασία στο μοτέρ του Fiesta WRC.

Στην 2η Ειδική Διαδρομή εγκαταλείπει από σπασμένη μετάδοση ο Σούνινεν στο Fiesta WRC, ενώ ο Γκρίνσμιθ με το τρίτο Fiesta WRC απλώς κινείται με ρυθμούς χελώνας καθώς το μοτέρ έχει χάσει τη δύναμή του.

Tι δήλωσε όμως ο Νεβίλ που προηγείται στη γενική κατάταξη.

«Η πρώτη Ειδική Διαδρομή ήταν ίσως η πιο εύκολη που έκανα ποτέ στο Μόντε Κάρλο. Ήξερα ότι ο χρόνος μου ήταν εντάξει εκεί αλλά η επιλογή των ελαστικών ήταν η σωστή για τη δεύτερη και πιο απαιτητική Ειδική Διαδρομή. Το set-up των αναρτήσεων ήταν στη μαλακή ρύθμιση και αυτό λειτούργησε πολύ θετικά.  Έχω επικεντρωθεί στην ανάγνωση των οδικών συνθηκών και προφανώς αυτό λειτούργησε.»

Ο Οζιέ για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι του Toyota Yaris WRC και μετά τις δύο πρώτες Ειδικές Διαδρομές δήλωσε: «Είχαμε ένα πολύ καλό ξεκίνημα στην ίσως πιο εύκολη Ειδική Διαδρομή του αγώνα καθώς ήταν στεγνή και το αυτοκίνητο είχε πολύ καλό κράτημα. Η δεύτερη Ειδική Διαδρομή ήταν η μεγάλη πρόκληση με πολύ πιο δύσκολες συνθήκες (πάγος, χιόνι). Οδήγησα επιφυλακτικά, χάνοντας έτσι λίγο χρόνο, αλλά δεν κάναμε λάθη. Ο αγώνας είναι πολύ μεγάλος και σαν ξεκίνημα δεν ήταν άσχημο». 

Ο Τάνακ στην πρώτη εμφάνιση με Hyundai i20 WRC δήλωσε «ήταν δύσκολα. Πληροφορηθήκαμε για τις συνθήκες των Ειδικών Διαδρομών, αλλά ήταν πιο δύσκολα από όσο περίμενα. Το ίδιο ακριβώς θα έκανα με ό,τι αυτοκίνητο και να οδηγούσα, αλλά γενικά αυτός ήταν ο ρυθμός»

Ο Έβανς στον πρώτο του αγώνα με Hyundai i20 WRC δήλωσε με τη σειρά του «Ήταν μια δύσκολη βραδιά με μια πολύ δύσκολη επιλογή ελαστικών. Ξέραμε ότι η πρώτη Ειδική Διαδρομή θα ήταν στεγνή ενώ η δεύτερη αρκετά υγρή, με χιόνι και πάγο κα εξωτερικές θερμοκρασίες κάτω του μηδενός.  Με ένα πακέτο μικτών ελαστικών ήταν πολύ δύσκολο να έχουμε καλή αίσθηση, αλλά ήταν ωραίο που βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου, είδαμε τις αρετές του και μπορούμε να το αξιοποιήσουμε για τις Επόμενες Ειδικές Διαδρομές».

 

Φωτογραφίες: reporter-images

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.