![Θα μπορέσουν άραγε οι Λάτβαλα-Άντιλα να αντέξουν τα πυρά των Ford boys και να δώσουν τη νίκη στην Τοyota…](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/2/11/photon20059f49549.jpg?itok=CgeY3ha5)
Στην Υπερειδική των 1.90 χλμ., τελευταία Ειδική Διαδρομή της τρίτης μέρας, άλλαξε χρώμα η εικόνα στην κορυφή. Οι σταθερά πρώτοι Νεβίλ-Γκιλσούλ που προηγούντο κατά 43.3 δευτ. των Λάτβαλα-Άντιλα, είχαν έξοδο και έχασαν τον έναν τροχό.
Καταστροφή για την ομάδα της Hyundai Motorsport, που ότι συνέβη μερικές εβδομάδες πριν στο ράλι Μόντε Κάρλο συμβαίνει και στο ράλι Σουηδίας με πρωταγωνιστή και πάλι τον Νεβίλ.
Ετσι οι Λάτβαλα-Άντιλα με το Toyota Yaris WRC πέρασαν στην πρώτη θέση, αλλά αισθάνονται πολύ καυτή την ανάσα των Τάνακ-Γιαρβέογια (Ford Fiesta WRC) που βρίσκονται πίσω τους μόνο 3.8 δευτ., και την καυτή των Οζιέ-Ινγκρασιά με το άλλο Ford Fiesta WRC στα 16.6 δευτ.
Που σημαίνει ότι αναμένονται πολύ σκληρές μάχες μεταξύ των τριών πρώτων στις τρείς Ειδικές Διαδρομές των 58.81 χλμ. που απομένουν για την ολοκλήρωση του αγώνα.
Όλα είναι ανοικτά λοιπόν για τις τρεις θέσεις του βάθρου, χωρίς να υπάρχει τέταρτος διεκδικητής καθώς οι Σόρδο-Μαρτί με το άλλο Hyundai i20 WRC βρίσκονται πίσω +1:39.5
H τρίτη μέρα περιελάμβανε 7 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 125.38 χλμ. εκ των οποίων η μια (επαναλαμβανόμενη) ήταν η μεγαλύτερη του αγώνα 31.60 χλμ. Ακυρώθηκε όμως τη δεύτερη φορά λόγω της πολύ υψηλής μ.ω.τ. που ανέπτυξαν τα αυτοκίνητα κατά το πρώτο πέρασμα.
Από τις 6 Ειδικές Διαδρομές, ο Λάτβαλα ήταν ταχύτερος σε δύο, ο Τάνβακ σε τρείς και ο Νεβίλ σε μία.
Να αναφέρουμε ότι ο Πάντον αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης του Hyundai i20 WRC χάνοντας και μια θέση, ενώ ο Μικ είχε μια έξοδο που επανέφερε όμως το Citroen C3 WRC.