Είστε εδώ

WRC

Ράλι Σουηδίας-Τρίτη μέρα : Ο Λάτβαλα πρώτος, έξοδο ο Νεβίλ

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Στην Υπερειδική των 1.90 χλμ., τελευταία Ειδική Διαδρομή της τρίτης μέρας, άλλαξε χρώμα η εικόνα στην κορυφή. Οι σταθερά πρώτοι Νεβίλ-Γκιλσούλ που προηγούντο κατά 43.3 δευτ. των Λάτβαλα-Άντιλα, είχαν έξοδο και έχασαν τον έναν τροχό. 

Καταστροφή για την ομάδα της Hyundai Motorsport, που ότι συνέβη μερικές εβδομάδες πριν στο ράλι Μόντε Κάρλο συμβαίνει και στο ράλι Σουηδίας με πρωταγωνιστή και πάλι τον Νεβίλ.  

Ετσι οι Λάτβαλα-Άντιλα με το Toyota Yaris WRC πέρασαν στην πρώτη θέση, αλλά αισθάνονται πολύ καυτή την ανάσα των Τάνακ-Γιαρβέογια (Ford Fiesta WRC) που βρίσκονται πίσω τους μόνο 3.8 δευτ., και την καυτή των Οζιέ-Ινγκρασιά με το άλλο Ford Fiesta WRC στα 16.6 δευτ. 

Που σημαίνει ότι αναμένονται πολύ σκληρές μάχες μεταξύ των τριών πρώτων στις τρείς Ειδικές Διαδρομές των 58.81 χλμ. που απομένουν για την ολοκλήρωση του αγώνα.

Όλα είναι ανοικτά λοιπόν για τις τρεις θέσεις του βάθρου, χωρίς να υπάρχει τέταρτος διεκδικητής καθώς οι Σόρδο-Μαρτί με το άλλο Hyundai i20 WRC βρίσκονται πίσω +1:39.5   

H τρίτη μέρα περιελάμβανε 7 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 125.38 χλμ. εκ των οποίων η μια (επαναλαμβανόμενη) ήταν η μεγαλύτερη του αγώνα 31.60 χλμ. Ακυρώθηκε όμως τη δεύτερη φορά λόγω της πολύ υψηλής μ.ω.τ. που ανέπτυξαν τα αυτοκίνητα κατά το πρώτο πέρασμα. 

Από τις 6 Ειδικές Διαδρομές, ο Λάτβαλα ήταν ταχύτερος σε δύο, ο Τάνβακ σε τρείς και ο Νεβίλ σε μία.  

Να αναφέρουμε ότι ο Πάντον αντιμετώπισε πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης του Hyundai i20 WRC χάνοντας και μια θέση, ενώ ο Μικ είχε μια έξοδο που επανέφερε όμως το Citroen C3 WRC.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.