Είστε εδώ

WRC

Ράλι Σουηδίας : Τάνακ-Γιερβόεγια-Toyota τα κύπελλα

Εμφατική η νίκη των Εσθονών Τάνακ-Γιερβόεγια στο ράλι Σουηδίας με το Toyota Yaris WRC. 

Δεν είναι ότι κέρδισαν οδηγώντας αλάνθαστα το καλοκουρδισμένο ιαπωνικό hatchback, είναι ο τρόπος που οδήγησαν το Yaris WRC στις χιονισμένες Ειδικές Διαδρομές τη στιγμή που οι αντίπαλοί τους, Οζιέ-Ινγκρασιά και Νεβίλ-Γκιλσούλ, έχαναν πολύτιμές θέσεις στη γενική. Από έξοδο ο πρώτος (δεν υπήρχαν θεατές να τους βοηθήσουν να σπρώξουν το Citroen C3 WRC που είχε κολήσει στα χιόνια) και από τετ-α-κε οι δεύτεροι με έντονα τα σημάδια της επαφής στους χιονισμένους «τοίχους» των Ειδικών Διαδρομών στο Hyundai i20 WRC.               

Οδήγησε πολύ αποφασιστικά ο Τάνακ. Μπορεί να βρέθηκε σε πολύ καλή φόρμα. Όμως στους αγώνες το αποτέλεσμα είναι αυτό που μετράει και ο Τάνακ με τον συνοδηγό του έφυγαν από τη Σουηδία έχοντας στις αποσκευές τους την μεγαλύτερη βαθμολογία που θα μπορούσαν να σημειώσουν, καθώς εκτός από τη νίκη, ήταν και οι ταχύτεροι στην power –stage που δίνει επιπλέον βαθμούς στους 5 ταχύτερους (Νεβίλ, Έβανς, Οζιέ, Λάπι η 5άδα).

Ήταν μια νίκη μεγάλη ψυχολογίας για τη συνέχεια και για την ομάδα. 

Επαγγελματίες θα μας πείτε. Φυσικά, αλλά και για τους επαγγελματίες η νίκη έχει πάντα άρωμα ικανοποίησης. 

Φυσικά το κυνήγι του τίτλου έχει πολύ δρόμο ακόμα, καθώς μετά από τους δύο ιδιαίτερους αγώνες, Μόντε Κάρλο και Σουηδία, το πρωτάθλημα λαμβάνει άλλη τροπή με τα σκληρά χώματα του Μεξικού να περιμένει τους πρωταγωνιστές του θιάσου. 

Μπορεί λοιπόν ο Τάνακ, ο Γιερβόεγια, ο Τόμι Μάκινεν και τα παιδιά της Toyota Gazoo Racing να ταξιδεύουν με χαμόγελα το μακρύ ταξίδι για το Μεξικό, αλλά οι άτυχοί εντός ή εκτός εισαγωγικών Οζιέ-Ινγκρασιά, Νεβίλ-Γκιλσούλ κάνουν τους λογαριασμούς τους καθώς θεωρούμε ότι αυτή θα είναι η τριάδα που θα διεκδικήσει τον τίτλο, αν και στους αγώνες τίποτα δεν είναι σίγουρο, εκτός από το κεφάλαιο των εκπλήξεων και των ανατροπών.  

Αυτό πάντως που δεν καταλάβαμε ήταν η συμμετοχή των Λεμπ-Ελενά με το Hyundai i20 WRC στη Σουηδία, έναν αγώνα που έχει κερδίσει μια μόνο φορά και γενικά δεν είναι από τους αγαπημένους τους.

Κρίμα και για τους Λάτβαλα-Άντιλα με το άλλο Toyota Yaris WRC που δεν γιόρτασαν όπως ήθελαν το νέο ρεκόρ συμμετοχών τους στο WRC μες 197 εκκινήσεις.   

Για την ιστορία λοιπόν τους νικητές συνόδεψαν στο βάθρο οι Λάπι-Φερμ με το Citroen C3 WRC, που έκανε παρά την ανατροπή καθώς είχαν την τύχη με το μέρος τους, καθώς το αυτοκίνητο πήρε μια περιστροφή και «κάθισε» με τους τροχούς στο δρόμο, και τρίτους τους Νεβίλ-Γκιλσούλ. 

Νικητές στο WRC2 pro oι Όστμπεργκ-Άντερσον με Citroen C3 R5. 

H βαθμολογία, Τάνακ 47 βαθμούς, Νεβίλ 40, Οζιέ31. 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.