Είστε εδώ

WRC

Ράλι Σουηδίας : Οι δηλώσεις του Νεβίλ

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Όπως έχετε ήδη διαβάσει το χρώμα της κορυφής στο ράλι Σουηδίας, άλλαξε στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του 3ου σκέλους, την Υπερειδική των 1.90 χλμ. όπου οι Νεβίλ-Γκιλσούλ είχαν έξοδο  με αποτέλεσμα να σπάσει η μπροστινή ανάρτηση και να εγκαταλείψουν. 

Η απογοήτευση στη Hyundai Motorsport καθώς το πλήρωμα οδηγούσε την κούρσα με διαφορά ασφαλείας στα 43.3 δευτ., από το δεύτερο στην κατάταξη πλήρωμα, που υπο κανονικές συνθήκες η νίκη απείχε μια ανάσα. 

Μια ανάσα αρκετή για να φέρει την καταστροφή.  

Τι δήλωσε όμως ο Βέλγος για αυτήν την τραγική εξέλιξη του αγώνα. 

«Δεν υπάρχουν λέξεις για να εκφράσω αυτό που νιώθω. Ήταν κάτι πολύ ξαφνικό που συνέβη στο τέλος μιας πολύ δύσκολης μέρας, όπου μέσα από μια πολύ καλή στρατηγική βρισκόμαστε στην πρώτη θέση του αγώνα. 

Δεν θέλαμε με τίποτα να επαναληφθεί αυτό που συνέβη στο ράλι Μόντε Κάρλο και όμως συνέβη και στη Σουηδία.   Είμαι τόσο απογοητευμένος για την ομάδα, για τον Γκιλσούλ, με τον εαυτό μου, αλλά πρέπει να το αφήσουμε αυτό πίσω. Δεν μπορούμε να σταθούμε σε τέτοια συμβάντα τη στιγμή που ο αγώνας συνεχίζεται, όσο και αυτό να είναι απογοητευτικό. Γνωρίζουμε ότι μπορούμε να κερδίσουμε με το καινούργιο αυτοκίνητο  Έχουμε  εμπιστοσύνη σε αυτό που έχουμε φτιάξει και οδηγούμε και είμαι σίγουρος ότι τα αποτελέσματα θα έρθουν. Την Κυριακή θα εκκινήσουμε κάνοντας χρήση του κανονισμού Rally 2 με στόχο τους βαθμούς στην τελευταία Ειδική Διαδρομή την power stage. Επόμενος στόχος μας τώρα είναι το Μεξικό». 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.