Είστε εδώ

WRC

Ράλι Σουηδίας : Λάταβλα και Τοyota γράφουν ιστορία

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Οι Γιάρι Μάτι Λάτβαλα-Μίκα Άντιλα είναι οι νικητές του ράλι Σουηδίας, δεύτερος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος,  οδηγώντας εκπληκτικά και με φοβερή πειθαρχία το νέο Toyota Yaris WRC, στη δεύτερη εμφάνισή του. 

Είναι ίσως ο αγώνας που για πρώτη φορά ο Λάτβαλα συνδύασε τόσο ισορροπημένα το ταλέντο του, τις σωστές σημειώσεις και την ταχύτητα του αυτοκινήτου κερδίζοντας για 4η φορά το ράλι Σουηδίας.   

Άξιοι νικητές, κυρίως για τον τρόπο που οδήγησε στο τέταρτο και τελευταίο σκέλος του αγώνα, έχοντας ως μεγάλο σύμμαχο την απροβλημάτιστη  λειτουργία του Toyota Yaris WRC. Το είχε δείξει από το ράλι Μόντε Κάρλο ότι το αυτοκίνητο δούλεψε άψογα στις χαμηλές θερμοκρασίες, κάτι που οφείλεται στις δοκιμές που έχει κάνει η ομάδα κατά την περίοδο της εξέλιξης. 

Φυσικά το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα, αλλά η ιστορία έγραψε. Και αυτό είναι που μένει, τουλάχιστον στην αρχή του πρωταθλήματος. 

Επιστρέφουμε λοιπόν στον απίθανο Λάτβαλα, που ήταν πραγματικά αλάνθαστος.    . 

Το να έχεις διαφορά 3.8 δευτ. από τον Τάνακ και 16.6 δευτ. από τον Οζιέ και να γνωρίζεις ότι ο αγώνας έχει ακόμα 3 Ειδικές Διαδρομές για να ολοκληρωθεί (58.81 χλμ.συνολικά)  μόνο ήσυχος δεν μπορεί να είσαι, καθώς η επίθεση είναι αναμενόμενη, με ότι συνεπάγεται αυτό. 

Ο Λάταβλα λοιπόν δείχνοντας απίστευτη ωριμότητα, κέρδισε και τις τρείς Ειδικές Διαδρομές της τελευταίας μέρας, συμπεριλαμβανομένης και της power stage γράφοντας ιστορία. 

Δεύτεροι τερμάτισαν οι Τάνακ-Γιαρβέογια με το Ford Fiesta WRC +29.2 δευτ. , και τρίτοι οι Οζιέ-Ινγκρασιά +59.5 δευτ. με το άλλο Ford Fiesta WRC, κάνοντας έναν πολύ έξυπνο αγώνα, μαζεύοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια.  

Για την ιστορία οι 5 πρώτοι της power stage ήταν Λάτβαλα με χρόνο 8:51.1 και ακολουθήσαν Οζιέ + 1.2, Νεβίλ + 1.5, Μικ +3.0 και Πάντον + 7.7.

Θα επανέλθουμε με βαθμολογίας και με πολλές φωτογραφίες από το ράλι Σουηδίας 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.