![Άξιοι νικητές οι Λάτβαλα-Άντιλα για 4η φορά στο ράλι Σουηδίας και νίκη για το απροβλημάτιστο σε λειτουργία Toyota Yaris WRC στην δεύτερη εμφάνιση, μπράβο τους.](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/2/12/photon20065f49557.jpg?itok=BIaYQ2XM)
Οι Γιάρι Μάτι Λάτβαλα-Μίκα Άντιλα είναι οι νικητές του ράλι Σουηδίας, δεύτερος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος, οδηγώντας εκπληκτικά και με φοβερή πειθαρχία το νέο Toyota Yaris WRC, στη δεύτερη εμφάνισή του.
Είναι ίσως ο αγώνας που για πρώτη φορά ο Λάτβαλα συνδύασε τόσο ισορροπημένα το ταλέντο του, τις σωστές σημειώσεις και την ταχύτητα του αυτοκινήτου κερδίζοντας για 4η φορά το ράλι Σουηδίας.
Άξιοι νικητές, κυρίως για τον τρόπο που οδήγησε στο τέταρτο και τελευταίο σκέλος του αγώνα, έχοντας ως μεγάλο σύμμαχο την απροβλημάτιστη λειτουργία του Toyota Yaris WRC. Το είχε δείξει από το ράλι Μόντε Κάρλο ότι το αυτοκίνητο δούλεψε άψογα στις χαμηλές θερμοκρασίες, κάτι που οφείλεται στις δοκιμές που έχει κάνει η ομάδα κατά την περίοδο της εξέλιξης.
Φυσικά το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα, αλλά η ιστορία έγραψε. Και αυτό είναι που μένει, τουλάχιστον στην αρχή του πρωταθλήματος.
Επιστρέφουμε λοιπόν στον απίθανο Λάτβαλα, που ήταν πραγματικά αλάνθαστος. .
Το να έχεις διαφορά 3.8 δευτ. από τον Τάνακ και 16.6 δευτ. από τον Οζιέ και να γνωρίζεις ότι ο αγώνας έχει ακόμα 3 Ειδικές Διαδρομές για να ολοκληρωθεί (58.81 χλμ.συνολικά) μόνο ήσυχος δεν μπορεί να είσαι, καθώς η επίθεση είναι αναμενόμενη, με ότι συνεπάγεται αυτό.
Ο Λάταβλα λοιπόν δείχνοντας απίστευτη ωριμότητα, κέρδισε και τις τρείς Ειδικές Διαδρομές της τελευταίας μέρας, συμπεριλαμβανομένης και της power stage γράφοντας ιστορία.
Δεύτεροι τερμάτισαν οι Τάνακ-Γιαρβέογια με το Ford Fiesta WRC +29.2 δευτ. , και τρίτοι οι Οζιέ-Ινγκρασιά +59.5 δευτ. με το άλλο Ford Fiesta WRC, κάνοντας έναν πολύ έξυπνο αγώνα, μαζεύοντας πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια.
Για την ιστορία οι 5 πρώτοι της power stage ήταν Λάτβαλα με χρόνο 8:51.1 και ακολουθήσαν Οζιέ + 1.2, Νεβίλ + 1.5, Μικ +3.0 και Πάντον + 7.7.
Θα επανέλθουμε με βαθμολογίας και με πολλές φωτογραφίες από το ράλι Σουηδίας