Είστε εδώ

WRC

Ράλι Σουηδίας : Η ακύρωση του αγώνα προ των πυλών

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Για χιόνια ψάχνουν και χιόνια δεν υπάρχουν στη Σουηδία, στις διαδρομές που έχουν επιλεγεί για να περάσει ο δεύτερος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.

Ο κίνδυνος αναβολής είναι ορατός, καθώς σε πολύ λίγες Ειδικές Διαδρομές υπάρχει χιόνι, που κάτω από αυτές τις συνθήκες (πάγος-χιόνι) πρέπει να διεξαχθεί το ράλι Σουηδίας.

Μάλιστα ο Σεμπάστιαν Οζιέ, (φωτογραφία) παγκόσμιος πρωταθλητής τα δύο τελευταία χρόνια και νικητής του ράλι Μόντε Κάρλο, πρώτος γύρος του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος, μετά την πρώτη μέρα δοκιμών και δίνοντας το στίγμα για τις άσχημες συνθήκες που επικρατούν δήλωσε τα εξής: «Υπάρχει χιόνι μόνο στις δύο Ειδικές Διαδρομές, στη Νορβηγία. Στις υπόλοιπες υπάρχει μόνο χώμα. Το να διεξαχθεί ο αγώνας κάτω από αυτές τις συνθήκες με τα συγκεκριμένα ελαστικά (ειδικά ελαστικά με καρφιά για χιόνι και πάγο) είναι πολύ επικίνδυνο και καθόλου ασφαλές, καθώς θα υπάρξει μεγάλο πρόβλημα με τα ελαστικά. Καταλαβαίνω τις σημαντικές προσπάθειες των διοργανωτών, αλλά αυτή τη φορά είναι πραγματικά αδύνατο να διεξαχθεί ο αγώνας».

Αυτά δήλωσε το πρώτο βιολί της Volkswagen Motorsport.

Την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου, διεξάγεται η δεύτερη μέρα δοκιμών για το ράλι Σουηδίας, που υπό κανονικές συνθήκες ξεκινούσε το βράδυ (20:08) με την Υπερειδική αμέσως μετά. Η εκκίνηση και η Υπερειδική ακυρώθηκαν λόγω έλλειψης χιονιού.

Οι οργανωτές περιμένουν και τη σημερινή μέρα, να δούνε μήπως και ο καιρός αλλάξει, να ακούσουν και τη γνώμη των εργοστασιακών πληρωμάτων και να αποφασίσουν.

Η ακύρωση όμως του ράλι Σουηδίας είναι πλέον ορατή και καταλαβαίνετε την οικονομική καταστροφή για τους οργανωτές, τις ομάδες, αλλά και τους φίλους των αγώνων, καθώς ο αγώνας της Σουηδίας λόγω του χιονιού και με τις πολύχρωμες αγωνιστικές σιλουέτες να ζωγραφίζουν πάνω στο λευκό καμβά, αποτελεί πόλο έλξης από όλον τον κόσμο.

Εν αναμονή εξελίξεων λοιπόν…

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.