Είστε εδώ

WRC

Ράλι Σαρδηνίας : Ο Τάνακ με Ford Fiesta WRC τη σαμπάνια

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο Εσθονός Τάνακ με το συντοπίτη του Γιαρβέογια είναι οι νικητές του ράλι Σαρδηνίας.

Μια νίκη που πανηγύρισαν με έξαλλο τρόπο σκαρφαλώνοντας στην οροφή του Ford Fiesta WRC. To αυτοκίνητο της M-Sport «δούλεψε» με υποδειγματικό τρόπο στις σκληρές χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές της Σαρδηνίας, που με τη νίκη αυτή πρόσθεσε και άλλους βαθμούς στην ομάδα του Μάλκολμ Γουϊλσον .

Ο Τάνακ μάλιστα κινήθηκε υποδειγματικά και στην power stage, που στους 5 ταχύτερους δίνει επιπλέον βαθμούς, γράφοντας τον 8ο χρόνο, αφήνοντας στην άκρη τα όποια ρίσκα καθώς στόχος ήταν η νίκη.

Για τον Τάνακ ήταν ο 73ος αγώνας στο WRC και η πρώτη του νίκη στο θεσμό.

Στη 2η θέση ένας απίστευτα ώριμος Λάτβαλα στο τιμόνι του Yaris WRC με συνοδηγό πάντα τον Άντιλα. ‘Εδωσαν άλλο ένα βάθρο στην πρώτη χρονιά της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στο WRC μετά από πολλά χρόνια αλλά και πολύτιμούς βαθμούς στην Toyota στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, ενώ στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WRC.

Η επίδοση του αγώνα τερμάτισε στην 4η θέση. Ο λόγος για τους Λάπι-Φερμ στον δεύτερό τους αγώνα με Toyota Yaris WRC. Παρά τα προβλήματα (κιβώτιο, σύστημα διεύθυνσης) κέρδισαν Ειδικές Διαδρομές καθώς και την power stage με τον αγωνιστικό διευθυντή της Toyota Gazoo Racing Τόμι Μάκινεν γεμάτο χαμόγελα που είδε και τα τρία Yaris WRC να τερματίζουν στην πρώτη 6άδα.

6οι οι Χανίνεν-Λίντστρομ που έχασαν την 5η θέση στην power –stage από τους Οζιέ-Ινγκρασιά με το Ford Fiesta WRC.

Iδιαίτερα άτυχοι οι Όστμπεργκ-Φλόεν που «είδαν» να σπάει η πίσω ανάρτηση στο Ford Fiesta WRC για να τερματίσουν τελικά 7οι έχοντας στην 8η θέση τους Μίκελσεν-Γιέγκερ στην πρώτη και ίσως τελευταία εμφάνιση τους με το Citroen C3 WRC.

Να σημειωθεί ότι ήταν το μοναδικό Citroen C3 WRC από τα τρία που ξεκίνησαν τον αγώνα που ανέβηκαν στη ράμπα του τερματισμού, καθώς οι Μικ-Μαγκλ τουμπάρισαν στο 1ο σκέλος «πληγώνοντας» και το roll-cage με τους τεχνικούς εφόρους να μην τους επιτρέπουν να εκκινήσουν, ενώ το δεύτερο C3 WRC με τους Μπριν-Μάρτιν εγκατέλειψε και αυτό στο πρώτο σκέλος από υπερβολική διαρροή λιπαντικών στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Οι Καμιλί-Βίγιας με Ford Fiesta R5 ήταν οι νικητές της κατηγορίας WRC2. Όμως ο Καμιλί δεν προσμετρούσε στο WRC2 σε αυτόν τον αγώνα.

Έμεινε όμως η γλύκα της νίκης, αλλά οι βαθμοί πήγαν στους Κοπέτσκι-Ντρέσλερ στον πρώτο τους φετινό χωμάτινο αγώνα με το Skoda Fabia R5.

Βαθμολογίες

Οδηγών

1 Οζιέ 141

2 Νεβιλ 123

3 Τάνακ 108

4 Λάτβαλα 107

5 Σόρδο 70

6 Εβανς 53

7 Μπριν 43

8 Πάντον 33

10 Χανίνεν 29

9 Μικ 27

11 Λάπι 20

Κατασκευστών

1 Ford 234

2 Hyundai 194

3 Toyota 143

4 Citroen 97

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.