Είστε εδώ

WRC

Ράλι Σαρδηνίας - 2η Μέρα : Κακός χαμός, με βροχές, εγκαταλείψεις και Οζιέ στην κορυφή!

Η δεύτερη μέρα του ράλι Σαρδηνίας ολοκληρώθηκε και άφησε μία αρκετά περίεργη γεύση σε οδηγούς και ομάδες. Το πρώτο loop των Ειδικών Διαδρομών ήταν καλό για τους περισσότερους, με μικρές διαφορές μεταξύ των οδηγών, αλλά κυρίως ήταν πιο σταθερό σε χρόνους από αυτά που έγιναν στο δεύτερο.

Καταστροφή για τον Αντρέας Μίκελσεν με το «καλημέρα» του απογευματινού loop, όταν στην 6η Ειδική Διαδρομή έχασε την 2η σχέση και τελικά ολόκληρο το κιβώτιο ταχυτήτων κάτι που τον ανάγκασε σε εγκατάλειψη από εκεί που ήταν πρωτοπόρος του αγώνα. 

Ο Οττ Τάνακ στην τελευταία Ειδική της ημέρας έκανε ένα μεγάλο άλμα, προσγειώνοντας άτσαλα το Toyota Yaris WRC με τη μούρη, προκαλώντας ζημιά στο ψυγείο του. Οπότε, η εγκατάλειψη δεν άργησε να έρθει, καθώς το αυτοκίνητο υπερθερμάνθηκε κι ο Εσθονός αναγκάστηκε να σταματήσει. Βέβαια, και πιο πριν παραπονιόταν για υποστροφή του αυτοκινήτου του, αλλά μέχρι εκείνη την στιγμή βρισκόταν τρίτος. 

Ένα ακόμη θύμα υπήρξε ο νεαρός Φινλανδός Τέμου Σούνινεν, ο οποίος είχε έξοδο <<παρκάροντας>> το Fiesta RS WRC στην άκρη του δρόμου και μην μπορώντας να το επαναφέρει στον δρόμο. 

Επίσης, ο Τιερί Νεβίλ μπορούμε να πούμε ότι ήταν αρκετά τυχερός σήμερα, καθώς εκκινούσε πρώτος στις Ειδικές Διαδρομές και δεν έβρισκε λάσπη μπροστά του. Ο Βέλγος είχε καιρό να κάνει λάθη κι έτσι στην τελευταία Ειδική της ημέρας τα έκανε μαζεμένα, θέλοντας να προστατέψει τα ελαστικά του επέλεξε να βάλει δύο καινούρια και δύο παλιά ελαστικά σε χιαστή διάταξη. Το αποτέλεσμα ήταν το αυτοκίνητο να μην μπορεί να οδηγηθεί και να μην είναι καθόλου εύκολα διαχειρίσιμο. 

Ωστόσο, δεν έχασε πολύ χρόνο. 

Με όλα αυτά τα προβλήματα και τις εγκαταλείψεις λοιπόν, ο Οζιέ έδειξε σε όλους ποιος είναι ο ώριμος της παρέας, επιβιώνοντας με παραδειγματικό τρόπο στις δύσκολες συνθήκες του αγώνα. Έκανε πολύ γρήγορους χρόνους σε όλες τις Ειδικές, δυσκολεύοντας τους αντιπάλους του. 

Ο Λάτβαλα κέρδισε δύο Ειδικές, την 6η και την 9η. Παρ΄όλα αυτά δεν φάνηκε καθόλου σήμερα, ενώ δεν ένιωθε καλά πίσω από το τιμόνι του Yaris WRC. Όμως, μ΄αυτά και με εκείνα , βρέθηκε στην 3η θέση της γενικής πίσω από τον Νεβίλ. 

Περνώντας στο Γαλλικό στρατόπεδο, Όστμπεργκ τελείωσε την ημέρα στην 5η θέση, παρ΄όλο που έκανε λάθος επιλογές ελαστικών, ενώ ο Μπριν παραπονιόταν για την λάθος επιλογή ελαστικών που έκανε, αλλά και ότι το αυτοκίνητο έσβηνε όταν χρησιμοποιούσε το χειρόφρενο. Έτσι, ολοκλήρωσε στην 7η θέση. 

Ο Εσαπέκα Λάπι μετά από αρκετή ταλαιπωρία τερμάτισε στην 4η θέση της γενικής και ο Πάντον στην 6η. Την δεκάδα έκλεισαν οι Λεφέβρ και Κοπέκι αντίστοιχα. 

Έτσι λοιπόν, η δεύτερη μέρα στη Σαρδηνία ήταν δραματική και μεγάλος γρίφος για την επιλογή των ελαστικών, δεδομένου ότι δεν περίμεναν βροχή το απόγευμα, κάτι το οποίο όμως συνέβη και τάραξε πολύ τα νερά. Με τίποτα δεν θυμίζει παλιά Σαρδηνία, με τον καυτό ήλιο, τις σκληρές Ειδικές Διαδρομές και τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες. 

Αύριο ξημερώνει η 3η και μεγαλύτερη μέρα του αγώνα με 7 Ειδικές συνολικού μήκους 147 χιλιομέτρων. Όλα είναι πιθανά…

Γιάννης Μπόκας

 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.