Είστε εδώ

WRC

Ράλι Πορτογαλίας : Κυριαρχία Ράντστρομ στο jwrc

Στον πρώτο χωμάτινο αγώνα για το 2018 στην κατηγορία Junior WRC, ο Ντένις Ράντστρομ ήταν ο κυρίαρχος του ράλι Πορτογαλίας καθ΄ όλη τη διάρκεια του.

Πραγματοποιώντας μία τρομερή εμφάνιση ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου με συνολική διαφορά από τον δεύτερο Ενρίκο Ολντράτι 14 λεπτά και 57 δευτερόλεπτα.

Ο Ιρλανδός Καλούμ Ντιβάιν, ενώ βρισκόταν στη δεύτερη θέση μέχρι και τη 17η Ειδική, ένα πρόβλημα στο τιμόνι τον ανάγκασε να παραδώσει την θέση του στον Ιταλό Ολντράτι και να εγκαταλείψει τον αγώνα.

Το βάθρο συμπλήρωσε ο Ντέϊβ Χόλντερ. Ο νεαρός Νεοζηλανδός, έκανε ένα μέτριο αγώνα στην Πορτογαλία, κάνοντας συνεχώς συντηρητικούς χρόνους. Το αποτέλεσμα όμως τον δικαίωσε, γιατί κινήθηκε με τακτική κι έτσι βρέθηκε στην τρίτη θέση της γενικής.

Πιο πίσω στην 4η θέση βρέθηκε ο Τούρκος Μπανάζ, με διαφορά από τον Χόλντερ 7 λεπτά και 31 δευτερόλεπτα.

Ο Σουηδός Έμιλ Μπέργκβιστ την τελευταία μέρα κέρδισε τις 4 από τι 5 Ειδικές Διαδρομές και από την 8η θέση που βρισκόταν, αναρριχήθηκε στην 5η, κερδίζοντας έτσι σημαντικούς βαθμούς.

Στην 16η Ειδική, ο Κεν Τορν είχε έξοδο, με αποτέλεσμα να χάσει τον αγώνα του, ενώ και ο Τζούλιους Τάνερτ, στην τελευταία Ειδική Διαδρομή έχασε 13 λεπτά, προσπαθώντας να επισκευάσει το τρύπιο κολάρο της τουρμπίνας του Fiesta R2. Κι έτσι, έπεσε στη 10η θέση.

Ήταν ένας πολύ δύσκολος και σκληρός αγώνας, με παγίδες στις επιλογές των ελαστικών, αλλά και δυσκολίες εντός των Ειδικών Διαδρομών που ανάγκασαν πολλούς να εγκαταλείψουν, ή να κάνουν λάθη και να χάσουν πολύτιμο χρόνο.

Τώρα, στην πρώτη θέση της βαθμολογίας βρίσκεται ο Ντένις Ράντσρομ με 74 βαθμούς με δεύτερο το Μπέργκβιστ και διαφορά 17 βαθμούς. …

Να θυμίσουμε ότι σε αυτή την κατηγορία όλοι οι οδηγοί τρέχουν με ίδια αυτοκίνητα, τα Ford Fiesta R2 με κινητήρα EcoBoost  1.000 κυβικά εκατοστά.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.