![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/5/19/photon21308f53846.png?itok=kGNPqTdm)
Πρώτος χωμάτινος αγώνας επί ευρωπαϊκού εδάφους στην Πορτογαλία και οι χρόνοι των Ειδικών Διαδρομών από τα εργοστασιακά πληρώματα, αποτελούν ένα πεδίο με πολλά ερωτηματικά.
Βρισκόμαστε στα μισά περίπου του δεύτερου σκέλους, έχοντας διεξαχθεί τρείς από τις οκτώ Ειδικές Διαδρομές.
Στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Λάτβαλα με το Toyota Yaris WRC (φωτογραφία) με 0.5 διαφορά του δευτ. από τον δεύτερο Μικ (Citroen C3 WRC) και +1.2 από τον τρίτο Τάνακ (Ford Fiesta WRC).
Όμως το θέμα δεν είναι οι διαφορές στη γενική κατάταξη, αλλά οι χρόνοι στις Ειδικές Διαδρομές.
Δηλαδή είναι τρομερό να βλέπεις ότι σε μια Ειδική Διαδρομή, χωμάτινη, μήκους 26.70 χλμ. οι διαφορές των τριών πρώτων να είναι στα 1.2 δευτ. ή στη μεγαλύτερη των 27.46 χλμ. ο πρώτος (Μικ) με τον δεύτερο (Τάνακ) και τον τρίτο (Μπριν) να έχουν τον ίδιο χρόνο, ο τέταρτος (Οζιέ) να ακολουθεί +1.2 δευτ. και ο πέμπτος (Νεβίλ) +5 δευτ.
Και μάλιστα από 5 οδηγούς με διαφορετικό οδηγικό στυλ.
400 άλογα έχουν στο δεξί πεντάλ, οι μαχητές των Ειδικών Διαδρομών και ίσως περισσότερα, αλλά είναι εντυπωσιακή αυτή η μηδενική σχεδόν διαφορά στις Ειδικές Διαδρομές, που σημαίνει ότι τα οδηγούν στο όριο και πέρα από αυτό. Αλλιώς δεν εξηγείται…
Δεν το έχουμε ξαναζήσει αυτό, και το ζούμε φέτος με των καινούργιων προδιαγραφών αυτοκίνητα έχοντας κορυφώσει το ενδιαφέρον.
Μη ξεχνάμε ότι η νίκη στον προηγούμενο αγώνα, στην Αργεντινή η πρώτη θέση στο βάθρο παίχτηκε στην τελευταία Ειδική διαδρομή με διαφορά 0.7 του δευτ.
Πόση διαφορά δηλαδή; Ανύπαρκτη στην καθημερινότητα.
Και όμως είναι τόσο μεγάλη για να βγάλει νικητή.
Για αυτό οι αγώνες είναι τόσο ωραίοι.