Είστε εδώ

WRC

Ράλι Πορτογαλίας : Αγώνας με διαφορές χρόνων για πολλές σκέψεις

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Πρώτος χωμάτινος αγώνας επί ευρωπαϊκού εδάφους στην Πορτογαλία και οι χρόνοι των Ειδικών Διαδρομών από τα εργοστασιακά πληρώματα, αποτελούν ένα πεδίο με πολλά ερωτηματικά.

Βρισκόμαστε στα μισά περίπου του δεύτερου σκέλους, έχοντας διεξαχθεί τρείς από τις οκτώ Ειδικές Διαδρομές.

Στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Λάτβαλα με το Toyota Yaris WRC (φωτογραφία) με 0.5 διαφορά του δευτ. από τον δεύτερο Μικ (Citroen C3 WRC) και +1.2 από τον τρίτο Τάνακ (Ford Fiesta WRC).

Όμως το θέμα δεν είναι οι διαφορές στη γενική κατάταξη, αλλά οι χρόνοι στις Ειδικές Διαδρομές.

Δηλαδή είναι τρομερό να βλέπεις ότι σε μια Ειδική Διαδρομή, χωμάτινη, μήκους 26.70 χλμ. οι διαφορές των τριών πρώτων να είναι στα 1.2 δευτ. ή στη μεγαλύτερη των 27.46 χλμ. ο πρώτος (Μικ) με τον δεύτερο (Τάνακ) και τον τρίτο (Μπριν) να έχουν τον ίδιο χρόνο, ο τέταρτος (Οζιέ) να ακολουθεί +1.2 δευτ. και ο πέμπτος (Νεβίλ) +5 δευτ.

Και μάλιστα από 5 οδηγούς με διαφορετικό οδηγικό στυλ.

400 άλογα έχουν στο δεξί πεντάλ, οι μαχητές των Ειδικών Διαδρομών και ίσως περισσότερα, αλλά είναι εντυπωσιακή αυτή η μηδενική σχεδόν διαφορά στις Ειδικές Διαδρομές, που σημαίνει ότι τα οδηγούν στο όριο και πέρα από αυτό. Αλλιώς δεν εξηγείται…

Δεν το έχουμε ξαναζήσει αυτό, και το ζούμε φέτος με των καινούργιων προδιαγραφών αυτοκίνητα έχοντας κορυφώσει το ενδιαφέρον.

Μη ξεχνάμε ότι η νίκη στον προηγούμενο αγώνα, στην Αργεντινή η πρώτη θέση στο βάθρο παίχτηκε στην τελευταία Ειδική διαδρομή με διαφορά 0.7 του δευτ.

Πόση διαφορά δηλαδή; Ανύπαρκτη στην καθημερινότητα.

Και όμως είναι τόσο μεγάλη για να βγάλει νικητή.

Για αυτό οι αγώνες είναι τόσο ωραίοι.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.