Είστε εδώ

WRC

Ράλι Πορτογαλίας - 3o σκέλος : Ο Οζιέ με το Ford πήρε κεφάλι

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Η εικόνα στην κορυφή άλλαξε στην μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή μήκους 37.55 χλμ. κατά το πρώτο πέρασμα.

Οι επικεφαλείς μέχρι εκείνη τη στιγμή Τάνακ –Γιαρβόεγια χτύπησαν σε ένα από τα αναχώματα της διαδρομής με αποτέλεσμα να σπάσουν την πίσω ανάρτηση του Ford Fiesta WRC και  όχι απλά να χάσουν την επαφή με την κορυφή, αλλά να πέσουν 5οι.

Όμως ένας αφανισμένος Οζιέ με τον Ινγκρασιά δίπλα του στο ολοκαίνουργιο Ford Fiesta WRC (φωτογραφία) και επιλέγοντας να εκκινήσουν από την 13η θέση «πάτησε» τέρμα το γκάζι και πήραν την πρωτοπορία του αγώνα, έχοντας μια διαφορά ασφαλείας _16,8 δευτ. από τους δεύτερους  Νεβίλ-Γκιλσούλ που με το Hyundai i20 WRC.

Κινδυνεύει ο Οζιέ; Έμπειρος είναι, ταχύς είναι και γνωρίζει τους κανόνες.

Ξεπερνώντας ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο στους αγώνες, θεωρητικά δεν χάνει ο Γάλλος.  

Το τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές 42,93 χλμ.  

Τρίτοι στο +34,5 είναι οι Σόρδο-Mαρτί με το άλλο Hyundai i20 WRC που στόχος τους είναι να διατηρήσουν τη θέση τους καθώς στα +38,3 δευτ.  βρίσκονται πίσω τους οι Τάνακ- Γιαρβόεγια, ενώ μόλις με 2,8 δευτ. οι Μπριν-Μάρσαλ με το Citroen C3 WRC. 

O Λάτβαλα οδηγεί άρρωστος το Toyota Yaris WRC και βρίσκεται στην 9η θέση, με μια θέση πιο κάτω τον Μίκελσεν με το Skoda Fabia R5 που προηγείται στην κατηγορία WRC2. 

Άτυχοι και οι Πάντον-Μάρσαλ που αντιμετώπισαν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης και εγκατέλειψαν. 

Μην ξεχνάμε ότι η τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα που είναι η power stage δίνει επιπλέον βαθμούς στους 5 ταχύτερους. 

Έχει μήκος 11.18 χλμ. και είναι η πρώτη Ειδική Διαδρομή του τελευταίου σκέλους. 

Για να δούμε λοιπόν πως θα εξελιχθεί ο αγώνας. 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.