Η εικόνα στην κορυφή άλλαξε στην μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή μήκους 37.55 χλμ. κατά το πρώτο πέρασμα.
Οι επικεφαλείς μέχρι εκείνη τη στιγμή Τάνακ –Γιαρβόεγια χτύπησαν σε ένα από τα αναχώματα της διαδρομής με αποτέλεσμα να σπάσουν την πίσω ανάρτηση του Ford Fiesta WRC και όχι απλά να χάσουν την επαφή με την κορυφή, αλλά να πέσουν 5οι.
Όμως ένας αφανισμένος Οζιέ με τον Ινγκρασιά δίπλα του στο ολοκαίνουργιο Ford Fiesta WRC (φωτογραφία) και επιλέγοντας να εκκινήσουν από την 13η θέση «πάτησε» τέρμα το γκάζι και πήραν την πρωτοπορία του αγώνα, έχοντας μια διαφορά ασφαλείας _16,8 δευτ. από τους δεύτερους Νεβίλ-Γκιλσούλ που με το Hyundai i20 WRC.
Κινδυνεύει ο Οζιέ; Έμπειρος είναι, ταχύς είναι και γνωρίζει τους κανόνες.
Ξεπερνώντας ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο στους αγώνες, θεωρητικά δεν χάνει ο Γάλλος.
Το τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές 42,93 χλμ.
Τρίτοι στο +34,5 είναι οι Σόρδο-Mαρτί με το άλλο Hyundai i20 WRC που στόχος τους είναι να διατηρήσουν τη θέση τους καθώς στα +38,3 δευτ. βρίσκονται πίσω τους οι Τάνακ- Γιαρβόεγια, ενώ μόλις με 2,8 δευτ. οι Μπριν-Μάρσαλ με το Citroen C3 WRC.
O Λάτβαλα οδηγεί άρρωστος το Toyota Yaris WRC και βρίσκεται στην 9η θέση, με μια θέση πιο κάτω τον Μίκελσεν με το Skoda Fabia R5 που προηγείται στην κατηγορία WRC2.
Άτυχοι και οι Πάντον-Μάρσαλ που αντιμετώπισαν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης και εγκατέλειψαν.
Μην ξεχνάμε ότι η τελευταία Ειδική Διαδρομή του αγώνα που είναι η power stage δίνει επιπλέον βαθμούς στους 5 ταχύτερους.
Έχει μήκος 11.18 χλμ. και είναι η πρώτη Ειδική Διαδρομή του τελευταίου σκέλους.
Για να δούμε λοιπόν πως θα εξελιχθεί ο αγώνας.