Είστε εδώ

WRC

Ράλι Πορτογαλίας-2η μέρα : Ο Τάνακ με το Ford Fiesta WRC προηγείται

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Πολύ σκληρός αποδεικνύεται ο πρώτος χωμάτινος αγώνας επί ευρωπαϊκού εδάφους, με τους Τάνακ-Γιαρβόεγια (φωτογραφία) με το Ford Fiesta WRC να προηγούνται στο τέλος του δεύτερου σκέλους με διαφορά +4,6 από τους Σόρδο-Μαρτί με το Hyundai i20 WRC και +5 από τους Οζιέ-Ινγκρασιά με Ford Fiesta WRC και αυτοί. 

Που σημαίνει ότι όλα είναι ακόμα ανοικτά για το πρώτο σκαλί του βάθρου καθώς δεν πρέπει να υποβαθμίσουμε και τους Μπριν-Μάρτιν που βρίσκονται στην τέταρτη θέση +12,9 από την κορυφή. 

Και οι Λάτβαλα-Άντιλα με το Toyota Yaris WRC που προηγούντο στα μισά σχεδόν του αγώνα τι απέγιναν; Τουμπάρισαν στην επαναλαμβανόμενη μεγαλύτερη Ειδική Διαδρομή του σκέλους, την 7η μήκους 27,46 χλμ. καθυστερώντας μάλιστα τους Νεβ’ιλ-Γκλισούλ με το Hujndai i20 WRC καθώς οδηγούσαν στην σκόνη του Λάτβαλκα που συνέχιζε με το μοτέρ σε “safety mode”

Στην ίδια διαδρομή οι Πάντον-Μάρσαλ αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του Hyundai i20 WRC ενώ εγκατέλειψαν και οι Mικ-Nαγκλ με σπασμένο αμορτισέρ. 

Πρόβλημα με τα αμορτισέρ αντιμετώπισαν και οι Μπριν-Μάρτιν με το άλλο Citroen C3 WRC, αλλά κατόρθωσαν να ολοκληρώσουν το σκέλος.

Εβανς, Νεβίλ(εάν δεν έχανε τα 20 δευτ. από τον Λάτβαλα μπορεί να ήταν και δεύτερος) Χανίνεν, Λάπι, Μίκελσεν (πρώτος στην WRC2) Όστμπεργκ συμπληρώνουν την πρώτη 10άδα. 

Ο αγώνας έχει πολύ δρόμο ακόμα καθώς το τρίτο σκέλος, του Σαββάτου, περιλαμβάνει 6 Ειδικές διαδρομές (3 επαναλαμβανόμενες) με τη μεγαλύτερη να είναι 37,55 χλμ. 

Αναμένονται λοιπόν σκληρές μάχες στα χώματα της Πορτογαλίας και τίποτα δεν είναι ξεκαθαρισμένο ενώ μας άρεσε πολύ η δήλωση του Μίκελσεν που είπε μεταξύ των άλλων ότι ο στόχος του είναι η νίκη, που δείχνει πόσο αποφασισμένος και σίγουρος είναι. Αν και στους αγώνες ουδείς είναι σίγουρος μέχρι τη ράμπα…     

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.