![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2016/7/3/photon17219f41528.jpeg?itok=n5sDhaXa)
Το ράλι Πολωνίας περιελάμβανε 21 χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές. Aναλύοντας τους χρόνους παρατηρούμε ότι ο Οζιέ, VW Polo WRC πουθεωρείται ότι ταχύτερο στο WRC, ήταν ταχύτερος σε 3 μόνο Ειδικές Διαδρομές (σε μια μάλιστα ίδιο χρόνο με τον Τάνακ).
H μεγάλη έκπληξη του ράλι Πολωνίας ο Τάνακκέρδισε 9 Ειδικές Διαδρομές με το άσπρο-μαύρο Ford Fiesta WRC με ελαστικά D-Mac.
Eίναι η πρώτη φορά που ένας κατασκευαστής ελαστικών, όπως η D-Mack που δεν έχει καμία σχέση με το παρελθόν, την τεχνογνωσία και την εμπειρία της Michelin, που είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής όλων των εργοστασιακών ομάδων (Ford, Citroen, Hyundai, VW) να προηγείται.
Μάλιστα εάν δεν είχ ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή, θεωρητικά θα ήταν ο νικητής.
Αλλά στους αγώνες δεν «μετρούν» οι θεωρίες. Οι ανατροπές είναι που κάνουν ακόμα πιο συναρπαστικό αυτό το «παιχνίδι» της ταχύτητας.
Εκτός του Τάνακ και του Οζιέ, κέρδισαν τρείς Ειδικές Διαδρομές ο Μίκελσεν(VW Polo WRC), Πάντον 2 (Hyundai i20 WRC), Λάτβαλα 2(VWPolo WRC) και Νεβίλ 1(Hyundai i20 WRC).
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα είναι η συνέχεια που είναι το ράλι Φινλανδίας.