![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/1/28/photon24049f62590.jpg?itok=4tLa_cj0)
Οι Οζιέ-Ινγκρασιά είναι οι νικητές του ράλι Μόντε Κάρλο, πρώτο γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος. Για το πλήρωμα της Ford ήταν η 5η συνεχής νίκη στον αγώνα του Πριγκιπάτου και η 6η συνολικά στο Μόντε Κάρλο για τους Οζιέ-Ινγκρασιά.
Οι Γάλλοι τέθηκαν από την αρχή επικεφαλείς και ποτέ δεν έχασαν τη θέση αυτή ούτε επι της ουσίας απειλήθηκαν από κανένα άλλον συνδυασμό. Μπορεί οι Τάνακ-Γιερβόεγια για πρώτη φορά στο τιμόνι του Toyota Yaris WRCνα έφεραν τη διαφορά στα 14’’,9 στο τέλος του 2ου σκέλους, αλλά μετά μεγάλωσε για να φτάσει στο τερματισμό στα 58"3 δευτ.
Για την Toyota όμως το ράλι του Μόντε Κάρλο εξέλίχθηκε πολύ καλά. Μπορεί να μην κέρδισε αλλά είδε τα δυο Υaris WRC με Τάνακ και Λαλτβαλς να τερματίζουν στις άλλες δυο θέσεις του βάθρου ενώ στην 4η θέση θα ηταν ο Λάπι εάν δεν είχε μια μικροέξοδο στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή που τον έριξε στην 7η θέση.
Εν αντιθέσει με τη Hyundai Motorsport που δεν ξεκίνησε όπως ήθελε καθώς ο Νεβίλ στην 1ηΕιδική Διαδρομή είχε έξοδο με αποτελεσμα να καθυστερήσει 4 και πλέον λεπτά, κάτι που τον έθεσε εκτός παιχνιδιού. ο Μίκελσεν εγκατέλειψε από ηλεκτρικά στην αρχή του 2ου σκέλους για να ξαναξεκινήσει τον αγώνα κάνοντας χρήση του κανονισμού rally2 ενώ ο Σόρδο είχε έξοδο στην αρχή του 3ου σκέλους.
Τελικός απολογισμός για τη Hyundai με τα i20WRC η 5η θέση στη γενική κατάταξη για τους Νεβίλ-Γκιλσούλ που σημείωσαν τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στην power stage
Πολύ καλή επίδοση και του Μπουφιέ με το τρίτο εργοστασιακό Ford Focus WRC στην 8η θέση που άλλαξε συνοδηγό την τελευταία στιγμή, με τον Πανσερί να κάθεται στο bucket με το που αφίχθηκε από το Ντακάρ.
Μπορεί να έχασε γύρω στα 90 δευτ, από έξοδο σε μια στροφή με πάγο στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή αλλά γενικά η επίδοσή του χαρακτηρίζεται επιτυχημένη, καθώς οδήγησε για πρώτη φορά αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC.
Για τη Citroen Sport, ο Μικ έφερε το C3 WRC στην 4η θέση σημειώνοντας και τον ταχύτερο χρόνο στην power stage.
Πρώτος στην κατηγορία WRC2 ο Κοπέτσκι με το εργοστασιακό Skoda Fabia R5.
Επόμενο ραντεβού το ράλι Σουηδίας.