Είστε εδώ

WRC

Ράλι Μόντε Κάρλο : Μεγάλη νίκη για Οζιέ-Ινγκρασιά-Ford Fiesta WRC

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Οι Οζιέ-Ινγκρασιά είναι οι νικητές του ράλι Μόντε Κάρλο, πρώτο γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος. Για το πλήρωμα της Ford ήταν η 5η συνεχής νίκη στον αγώνα του Πριγκιπάτου και η 6η συνολικά στο Μόντε Κάρλο για τους Οζιέ-Ινγκρασιά. 

Οι Γάλλοι τέθηκαν από την αρχή επικεφαλείς και ποτέ δεν έχασαν τη θέση αυτή ούτε επι της ουσίας απειλήθηκαν από κανένα άλλον συνδυασμό. Μπορεί οι Τάνακ-Γιερβόεγια για πρώτη φορά στο τιμόνι του Toyota Yaris WRCνα έφεραν τη διαφορά στα 14’’,9 στο τέλος του 2ου σκέλους, αλλά μετά μεγάλωσε για να φτάσει στο τερματισμό στα 58"3 δευτ.

Για την Toyota όμως το ράλι του Μόντε Κάρλο εξέλίχθηκε πολύ καλά. Μπορεί να μην κέρδισε αλλά είδε τα δυο Υaris WRC με Τάνακ και Λαλτβαλς να τερματίζουν στις άλλες δυο θέσεις  του βάθρου ενώ στην 4η θέση θα ηταν ο Λάπι εάν δεν  είχε μια μικροέξοδο στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή που τον έριξε στην 7η θέση. 

Εν αντιθέσει με τη Hyundai Motorsport που δεν ξεκίνησε όπως ήθελε καθώς ο Νεβίλ στην 1ηΕιδική Διαδρομή είχε έξοδο με αποτελεσμα να καθυστερήσει 4 και πλέον λεπτά, κάτι που τον έθεσε εκτός παιχνιδιού. ο Μίκελσεν εγκατέλειψε από ηλεκτρικά στην αρχή του 2ου σκέλους για να ξαναξεκινήσει τον αγώνα κάνοντας χρήση του κανονισμού rally2 ενώ ο Σόρδο είχε έξοδο στην αρχή του 3ου σκέλους. 

Τελικός απολογισμός για τη Hyundai με τα i20WRC η 5η θέση στη γενική κατάταξη για τους Νεβίλ-Γκιλσούλ που σημείωσαν τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο στην power stage 

Πολύ καλή επίδοση και του Μπουφιέ με το τρίτο εργοστασιακό Ford Focus WRC στην 8η θέση που άλλαξε συνοδηγό την τελευταία στιγμή,  με τον Πανσερί να κάθεται στο bucket με το που αφίχθηκε από το Ντακάρ. 

Μπορεί να έχασε γύρω στα 90 δευτ, από έξοδο σε μια στροφή με πάγο στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή  αλλά γενικά η επίδοσή του χαρακτηρίζεται επιτυχημένη, καθώς οδήγησε για πρώτη φορά αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC. 

Για τη Citroen Sport, ο Μικ έφερε το C3 WRC στην 4η θέση σημειώνοντας και τον ταχύτερο χρόνο στην power stage.

Πρώτος στην κατηγορία WRC2 ο Κοπέτσκι με το εργοστασιακό Skoda Fabia R5. 

Επόμενο ραντεβού το ράλι Σουηδίας. 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.