Είστε εδώ

WRC

Ράλι Μόντε Κάρλο - 3ο σκέλος: Οζιέ και Ford εξακολουθούν να φιγουράρουν πρώτοι

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ολοκληρώθηκε και το τρίτο σκέλος του ράλι Μόντε Κάρλο και το χρώμα στην κορυφή παραμένει το ίδιο από την αρχή του αγώνα.  Οι Οζιέ-Ινγκρασιά με το Ford Fiesta WRC (φωτογραφία) ολοκλήρωσαν στην πρώτη θέση και στο τρίτο –προτελευταίο σκέλος του αγώνα.

Ένα σκέλος που τα είχε όλα. Βροχή, χιόνι,εκτυφλωτικό ήλιο που περιόριζε την ορατότητα των πληρωμάτων στο δρόμο για το Μόντε Κάρλο, καθώς από το Μόντε Κάρλο θα εκκινήσουν το τέταρτο και τελευταίο σκέλος μετά τη νυχτερινή ανασυγκρότηση στο Πριγκιπάτο. 

Το τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει 4 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 63,98 χλμ. μεταξύ αυτών και το φημισμένο «Τουρινί» .

Στο 4ο σκέλος λοιπόν ο Οζιέ θα εκκινήσει με +33,5 διαφορά από τον Τάνακ (Toyota Yaris WRC) που θεωρητικά ο Εσθονός στον πρώτο του αγώνα θα προσπαθήσει να πιέσει μήπως και καλύψει τη διαφορά. 

Η διαφορά είναι ασφαλείας για τον Οζιέ, αλλά στους αγώνες και ειδικά στο Μόντε Κάρλο τίποτα δεν είναι δεδομένο. 

Τους δύο πρώτους θα παρακολουθήσουν οι Λάτβαλα +1:32’’7 και Λάπι +4:38.5 και οι δύο με Toyota Yaris WRC . 

Βάση χρόνων οι δύο πρώτοι δεν απειλούνται από άλλον συνδυασμό. 

Ο Μικ με το Citroen C3 WRC βρίσκεται στην 5 θέση + 4:40’’.1 που θα προσπαθήσει να «κλέψει» την 4η θέση από τον Λάπι, ενώ αναμένεται να επιτεθεί και ο Έβανς που είναι πίσω από τον Μικ 20’’.1 δευτ. 

Το πρώτο Hyundai i20 WRC βρίσκεται στην 7η θέση και είναι ο αφηνιασμένος Νεβίλ , πολύ μακριά από την κορυφή. 

Ο Σόρδο που ξεκίνησε στην 3η θέση στο τρίτο σκέλος, στην 9η Ειδική Διαδρομή, σε μια ελαφριά δεξιά με πάγο και χιόνι το i20 WRC δεν άκουσε τις εντολές του οδηγού και πήγε ίσια στα δένδρα. 

Την πρώτυη 10άδα συμπληρώνουν οι Μπουφιέ(Ford Fiesta WRC), Mπριν(Citroen C3 WRC) και Κοπέτσκι (Skoda Fabia R5) πρώτος στην κατηγορία WRC2. 

Για φινάλε πάμε λοιπόν και η σκέψη των πληρωμάτων είναι στον καιρό και στα τερτίπια του.  

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.