Είστε εδώ

WRC

Ράλι Γερμανίας: Ο Τάνακ νικητής, 1-3 για τη Ford

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Μεγάλη νίκη που συνδύαζεται με ωριμότητα πίσω απο το τιμόνι του Ford Fiesta WRC σημείωσε ο Εσθονος Οτ Τάνακ στο δύσκολο ράλι Γερμανίας. 
Ηταν ο κυρίαρχος του αγώνα οδηγώντας ταχύτατα και αλάνθαστα το Ford Fiesta WRC καθοδηγούμενος από τον Γιερβόεγια.
Ηταν η 2η νίκη του Εσθονού φέτος. Στη δεύτερη θέση ένας φανταστικός Μίκελσεν που οδήγησε για πρώτη φορα το Citroen C3 WRC σε ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές με συνοδηγό τον Γίεγκερ. 
Τρίτοι στο βάθρο οι Οζιέ -Ινγκρασιά με το άλλο εργοστασιακό Ford Fiesta WRC, που μπορεί και πάλι το πλήρωμα με τους τέσσερις παγκόσμιους τίτλους να μην διεκδίκησε, έχουν κάνει ομως τον Μάλκολμ ΓουΙλσον χαρόυμενο καθώς το "όνειρο" αρχίζει να γίνεται πραγματικότητα. 
Και δεν ειναι αλλο απο την κατάκτηση του νταμπλ.
Οι Χανίνεν-Λίντστρομ με το Toyota Yaris WRC ολοκλήρωσαν στην 4η θέση ενώ για τη Hyundai Motorsport ο αγώνας της Γερμανίας   ηταν καταστροφικός καθώς το πρώτο πλήρωμα με το i20 WRC  ο Πάντον τερμάτισε στην 8η θέση.
Την power stage κέρδισε ο Σόρδο ενώ την 5αδα συμπλήρωσαν οι Λάπι, Λάτβαλα , Οζιέ και Μπριν. 
Τρεις αγώνες απομένουν ακόμα για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος με τον Οζίε να εχει 177 βαθμούς ο Νεβίλ
160 και 144 ο Τάνακ. 
Στο αντίστοιχο των κατασκευαστών η Ford M-Sport έχει 325 βαθμούς και η Hyundai Motorsport 261.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.