![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/8/19/photon22224f57304.jpg?itok=7FTI8wyL)
Η βροχή και η λάσπη μετέτρεψαν τις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές του ράλι Γερμανίας σε έναν διαρκή πονοκέφαλο σε ο,τι αφορούσε την επιλογή των ελαστικών, με τα πληρώματα να συνδυάζουν μαλακές γόμες με βρόχινα ελαστικά, ή μόνο βρόχινα, ή μόνο για στεγνή επιφάνεια.
Ετσι στο τέλος του πρώτου σκέλους οι Τάνακ-Γιερβόεγια φιγουράρουν στην πρώτη θέση με το Ford Fiesta WRC (φωτογραφία), ύστερα από σκληρές μονομαχίες με τον αναγεννημένο Μίκελσεν που μαζί με τον Γιέγκερ οδηγούν για πρώτη φορά το Citroen C3 WRC σε ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές.
Η διαφορά στο τέλος του 1ου σκέλους είναι 5,7 δευτ. με τους Νεβίλ-Γκιλσούλ με το Hyundai i20 WEC να βρίσκονται τρίτοι στα 28,2 δευτ. από την κορυφή.
Οι Οζιέ-Γκιλσούλ με το Ford Fiesta WRC έχοντας κααι μια μικροέξοδο είναι 4οι στα 30,6 δευτ.
Αυτά τα τέσσερα πληρώματα αναμένεται να μονομαχήσουν για τιςς τρείς θέσεις του βάθρου.
Να σημειωθεί ότι ο Λάτβαλα αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα με το Toyota Yaris WRC στην 4η Ειδική Διαδρομή και αυτός είναι ο λόγος που βρίσκεται στην 8η θέση 1:54.7 από την κορυφή.
Στην ίδια Ειδική Διαδρομή είχαν έξοδο οι Σόρδο-Μαρτί με το Hyundai i20 WRC.
Το Σάββατο 19 Αυγούστου είναι η πιο δύσκολη μέρα του αγώνα, λόγω της ιδιομορφίας των Ειδικών Διαδρομών.
Tο μήκος των Ειδικών Διαδρομών είναι 146,67 χλμ. και διεξάγονται στο πεδίο δοκιμών των γερμανικών τανκς, με τη μεγαλύτερη να έχει μήκος 41,97 χλμ.
Όποιο πλήρωμα βγει αλώβητο θα έχει κάνει ένα άλμα προς τη διάκριση.