Το παγκόσμιο πρωτάθλημα συνεχίζεται με τον 8ο γύρο του θεσμού, το ράλι Φινλανδίας που διεξάγεται 28-31 Ιουλίου.
Η ιστορία του ράλι Φινλανδίας ξεκινάει το 1951 με νικητές τους Φινλανδούς Κάρλσον-Ματίλα με Austin Atlantic.
Aπό τότε μέχρι σήμερα ο αγώνα διεξάγεται ανελλιπώς και από τις 65 διοργανώσεις, τις 54 τις έχουν κερδίσει σκανδιναβικά πληρώματα, Φινλανδοί ως επί το πλείστον καθώς και Σουηδοί.
Νορβηγός δεν έχει κερδίσει καμία φορά και μήπως ήρθε η ώρα, καθώς ο Μίκελσεν έρχεται από νίκη στον προηγούμενο αγώνα (το κύπελλο της νίκης από την Πολωνία στη φωτογραφία).
Είναι πολύ δύσκολο να μαντέψεις τον νικητή στο ράλι Φινλανδίας, το χωμάτινο Γκραν Πρι όπως το αποκαλούν, λόγω των υψηλών ταχυτήτων που «ταξιδεύον» τα αυτοκίνητα στις Ειδικές Διαδρομές.
Μια νίκη λοιπόν για τον Νορβηγό Μίκελσεν δεν είναι κάτι που θα αποτελέσει έκπληξη, καθώς από τις 65 διοργανώσεις, 54 φορές Σκανδιναβός έχει ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάθρου.
Ο πρώτος που έσπασε το σερί των Σκανδιναβών νικητών ήταν ο Ισπανός Κάρλος Σάινθ με τον συμπατριώτη του Λούις Μόγια το 1990 με Toyota Celica GT-Four.
To 1992 ήταν η σειρά των Γάλλων Ντιντιέ Οριόλ-Μπερνάρ Οσελί με Lancia Delta HF Integrale.
Ο τρίτος μη Σκανδιναβός νικητής ήρθε μετά από 11 χρόνια, το 2003.
Ο λόγος για τον Εσθονό Μάρκο Μάρτιν με συνοδηγό τον Βρετανό Μισέλ Παρκ με Ford Focus WRC.
Το 2008 οι Σεμπάστιαν Λεμπ-Ντανιέλ Ελενά με Citroen C4 WRC ανεβαίνουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου για να ανεβούν άλλες δύο φορές, το 2011 και 2012 με Citroen DS3 WRC.
To 2013 ένα ακόμα γαλλικό πλήρωμα έφυγε από την Φινλανδία με τα κύπελλα της νίκης στη βαλίτσα τους. Οι Σεμπάστιαν Οζιέ-Ζουλιέν Ινγκρασιά με VW Polo WRC που ζουν και αναπνέουν με στόχο να ξεπεράσουν τις τρείς νίκες του Λεμπ.
Ίσως φέτος να τις διπλασιάσουν, αλλά υπάρχει ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα με τον Μίκα Άντιλα που θέλουν να κάνουν φέτος το χατ-τρικ καθώς προέρχονται από δύο συνεχόμενες νίκες, 2014-2015 (τρείς έχει συνολικά ο Λάτβαλα, το 2010 με Ford Focus WRC), με VW Polo WRC.
Τίποτα λοιπόν δεν αποκλείει το γεγονός να δούμε τον Νορβηγό “handsome” της Volkswagen Motorsport, να σηκώνει την κούπα, όπως δεν θα αποτελέσει έκπληξη εάν ο φορμαρισμένος Μικ με το DS3 WRC στη δύση του αυτοκινήτου κάνει την έκπληξη.
Εδώ παρολίγο να γίνει στην Πολωνία, η ανατροπή της ανατροπής με τον Τάνακ με ιδιωτική συμμετοχή και με ελαστικά D-Mack να βρίσκεται μπροστά σε όλον τον αγώνα στην Πολωνία, καταδιωκόμενος από τις καθαρά εργοστασιακές συμμετοχές με τα αποκλειστική χρήση των ελαστικών Michelin και να μην μπορούν να τον φτάσουν.
Το ότι δεν κέρδισε ο Tάνακ στην Πολωνία, οφείλεται σε κλαταρισμένο ελαστικό στην τελευταία Ειδική Διαδρομή.
Ένα συμβάν που αποτελεί μέρος του παιχνιδιού, το οποίο κάνει ακόμα πιο συναρπαστικά τα ράλι.
Το θρόνο στο ράλι Φινλανδίας μοιράζονται δύο οδηγοί, ο Χάνου Μίκολα και ο Μάρκους Γκρόνχολμ με 7 νίκες, ενώ 6 έχει ο Μάρκου Άλεν και 5 ο Τόμι Μάκινεν.
Για να δούμε φέτος πως θα αλλάξουν τα στατιστικά στοιχεία.