![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/11/18/photon27181f71775.jpg?itok=xsVyPDqr)
Οι Λάτβαλα-Άντιλα με το Toyota Yaris WRC πήραν μια μεγάλη νίκη στην αυλαία του παγκοσμίου πρωταθλήματος, δίνοντας στην ιαπωνική ομάδα του τίτλου του κατασκευαστή, οι προβολείς όμως είναι στραμμένοι στους Οζιέ-Ινγκρασιά με το Ford Fiesta WRC.
O λόγος είναι ότι με την 5η θέση που τερμάτισαν στην αυλαία του πρωταθλήματος κατέκτησαν για 6η συνεχή χρονιά τον τίτλο.
Και το επιστέγασμα του τίτλου ήταν ότι το πλήρωμα από τη Γαλλία σημείωσε και τον ταχύτερο χρόνο στην power stage, που δίνει επιπλέον βαθμούς στους 5 ταχύτερους, (με Λάπι, Όστμπεργκ, Έβανς, Λάτβαλα συμπληρώνεται η 5άδα) τη στιγμή που οι άλλοι δύο διεκδικητές, ο Νεβίλ εγκατέλειπε από έξοδο στην 22η και ο Τάνακ από μετάδοση στην 23η Ειδική Διαδρομή.
Ήταν ο 2ος παγκόσμιος τίτλος των Οζιέ-Ινγκρσιά με την ομάδα του Μάλκολμ Γουϊλσον, τη Ford M-Sport. Και αξίζουν πραγματικά συγχαρητήρια καθώς απέδειξε στην Αυστραλία, να συμπληρώσουμε και μετά τις επιδόσεις τους σε Αγγλία και Ισπανία, ότι άξιζαν τον τίτλο.
Έτσι οι Οζιέ-Ινγκρασιά αφήνουν την ομάδα του Μάλκολμ Γουίλσον έχοντας χαρίσει στα δύο χρόνια συνεργασίας , δύο παγκόσμιου τίτλους οδηγών και ενός κατασκευαστή.
Και αν δεν είναι επιτυχία αυτή για μια ομάδα που δεν έχει καμία σχέση το budget με το budget των τριών άλλων ομάδων (Hyundai, Citroen Toyota), τότε τι είναι…
Για μια ακόμα φορά ο Οζιέ απέδειξε ότι είναι ο καλύτερος οδηγός στο WRC…
Για την ιστορία λοιπόν στις άλλες δύο θέσεις του βάθρου στην Αυστρλία ανέβηκαν οι μεν Πάντον-Μάρσαλ με Hyundai i20 WRC στη 2η και οι Όστμπεργκ-Άντερσον στην 3η με Citroen C3 WRC.
Έτσι το 2019 το Citroen C3 WRC με τους Οζιέ-Ινγκρασιά θα φέρει το Νο 1 στις πόρτες. ‘Εργο του Πιερ Μπουτάρ αγωνιστικού διευθυντή της Citroen Racing.