![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/11/17/photon23129f60217.jpg?itok=bofuLX23)
Τα Ford Focus WRC της M-Sport που συμμετέχουν στο ράλι Αυστραλίας, «υπενθυμίζουν» στους θεατές ότι η ομάδα κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο των κατασκευαστών για το 2017, αλλά και το αντίστοιχο των οδηγών με τον Οζιέ .
Kάτι που είχε να πανηγυρίσει η ομάδα από το 2007 (για το κατασκευαστών) και από το 1981 για το αντίστοιχο των οδηγών, που είχε κατακτηθεί τότε από τον Βατάνεν.
Το νταμπλ λοιπόν που κατέκτησε φέτος η M-Sport, η ιδιωτική ομάδα του Μάλκολμ Γουίλσον είναι ένα τεράστιο κατόρθωμα, καθώς τα έβαλε με εργοστασιακές ομάδες όπως Citroen, Hyundai, Toyota, με σαφώς περισσότερο budget και τις κέρδισε.
Μακάρι αυτή η επιτυχία της M-Sport να βρει την πρέπουσα ανταπόκριση στα γραφεία της Ford, ώστε να δοθεί το πράσινο φώς και έρθουν στη ομάδα περισσότερα δολάρια για την εξέλιξη του αυτοκινήτου, και τον Οζιέ με περισσότερα εφόδια για την κατάκτηση ενός ακόμα τίτλου του 6ου στην καριέρα του.
Στους αγώνες δεν υπάρχουν προβλέψεις, αυτό εξάλλου είναι η μαγεία των αγώνων, αλλά όπως και να το κάνουμε μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα συμπαθής ο Οζιέ, αλλά όπως και να το κάνουμε είναι ο Νο1 οδηγός αυτή την περίοδο στο WRC, ο πιο ολοκληρωμένος.
Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστή καμία ανακοίνωση σε ο,τι αφορά την ανανέωση συνεργασία του Οζιέ με την Ford M-Sport.
Ο Γάλλος όπως το έχουμε αναφέρει πολλές φορές είναι ιδιαίτερα έξυπνος. Μελετάει πολύ προσεκτικά τις επόμενες κινήσεις του.
Με δεδομένο ότι οι άλλες ομάδες έχουν «κλείσει» τις θέσεις ενόψει 2018, με μόνη εξαίρεση τη Citroen, που όμως ούτε ο Οζιέ θέλει να πάει εκεί, αλλά ούτε και η Citroen τον θέλει, η M-Sport αποτελεί μονόδρομο.
Θα έχει μάλλον όπως λένε οι πληροφορίες τον Σουνίνεν για Νο2 με τον Έβανς να συνεχίζει με τη D-Mack.
Nα τελειώσει το ράλι Αυστραλίας και ίσως από τη νέα βδομάδα να έχουμε νέες και οριστικές ανακοινώσεις.
Φωτογραφία: reporter-images